۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

قاب کیبوردی Folio Touch لاجیتک آپید پرو را به لپ‌تاپ فوق نازک تبدیل می‌کند

ایتنا - ساختار بادوام قاب آن باعث حفاظت از گوشه‌های آیپد پرو در برابر ضربه‌ها علاوه بر محافظت از این تبلت در برابر خراشیدگی‌ها و پاشش مایعات می‌شود.
قاب کیبوردی Folio Touch لاجیتک آپید پرو را به لپ‌تاپ فوق نازک تبدیل می‌کند
لاجیتک فولیو تاچ جدید خود را معرفی کرد، که یک قاب کیبوردی ورقه‌مانند انعطاف‌پذیر با یک کیبورد تعبیه‌شده داخلی برای استفاده با مدل 11 اینچی آیپد پروی نسل دوم است. کاور ورقه‌مانند آن دارای یک تثبیت‌کننده شبیه جک نگهدارنده دوچرخه برای نگه داشتن این تبلت و همچنین یک ترک‌پد است که از جدیدترین و بهترین قابلیت iPadOS  استفاده می‌کند. این قاب یک گزینه ارزانقیمت‌تر جایگزین برای مجیک کیبورد اپل برای آیپد پرو است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، برخلاف مجیک کیبورد، که دارای یک لولای شناور است، قاب فولیو تاچ لاجیتک یک کیبورد نازک ساده مبتنی بر جک نگهدارنده است؛ این جک را می‌توان با زاویه تا 40 درجه تنظیم کرد. این قاب با اسمارت کانکتور آیپد پرو جفت می‌شود و از آن انرژی الکتریکی دریافت می‌کند، که سبب می‌شود تا کاربران نیازی به به برق زدن کیبورد آن نداشته باشند.
 
کیبورد تعبیه شده در فولیو تاچ دربرگیرنده ردیف کاملی از کلیدهای میانبر ویژه آیپد پرو است، از جمله قابلیتهای تنظیم صدا و روشنایی صفحه. همچنین، تمام کلیدهای آن دارای نور پس‌زمینه برای تایپ در محیطهای تاریک هستند، و به طور اتوماتیک روشنایی را بر اساس روشنایی محیطی تنظیم می‌کنند.
 

ویژگی‌های دیگر آن عبارتند از یک ضامن مغناطیسی برای بسته نگه داشتن قاب، و همچنین ساختار بادوام قاب که باعث حفاظت از گوشه‌های آیپد پرو در برابر ضربه‌ها علاوه بر محافظت از این تبلت در برابر خراشیدگی‌ها و پاشش مایعات می‌شود. بنا بر اعلام این شرکت، این قاب می‌تواند برای نگهداری Apple Pencil نسل دوم یا Logitech Crayon استفاده شود.
 
فولیو تاپ لاجیتک احتمالا در چند روز آینده به قیمت حدود 160 دلار از طریق وبسایت اپل و وبسایت لاجیتک قابل خریداری خواهد بود. این قاب کیبورد فقط از مدل آیپد پروی 11 اینچی نسل دوم پشتیبانی می‌کند.
 
 
کد مطلب: 61804
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام