کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت ایرپاد پرو به پایین‌ترین حد خود رسید

سايت خبری ايتنا , 11 مرداد 1399 ساعت 12:33

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که ایرپاد پرو اپل با تخفیفی 50 دلاری در حال حاضر به قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که ایرپاد پرو اپل با تخفیفی 50 دلاری در حال حاضر به قیمت 199  دلار به فروش می‌رسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، ایرپاد پرو اپل به‌تازگی رکورد کاهش قیمت را شکست. این ایربادهای وایرلس در حال حاضر در فروشگاه آنلاین Staples با تخفیفی 50 دلاری به قیمت 199 دلار فروخته می‌شود. ایرپاد پرو پیش‌ازاین تخفیف‌های 20 الی 30 دلاری داشت اما هم‌اکنون قیمت این دستگاه جانبی 50 دلار کاهش پیدا کرده است. قیمت نسخه استاندارد ایرپاد ها نیز در این وب‌سایت به 129 دلار رسیده است.
 
ایرپاد پرو را می‌توان به جهت کیفیت صدای بسیار مناسب و امکان فیت شدن بهتر در گوش، بهترین نسخه ایرپادها دانست و طراحی آن‌ها اگرچه در نظر اول نامتقارن است اما سری‌های مختلفی که در جعبه این دستگاه قرار دارد موجب می‌شود که بتوانید برای انتخاب بهترین سایز مناسب با اندازه گوشتان گزینه‌های مختلفی داشته باشید.
 

 
 
همین امر موجب شده است که راحتی استفاده از ایرپاد پرو بیشتر باشد و طراحی ضد آب آن موجب شده است که حتی در صورت سقوط به درون آب هم اتفاقی برایش نیفتد. همچنین ایربادهای برتر اپل دارای قابلیت لغو سروصدای فعال است که صدای محیط را به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند.
 
شما می‌توانید با فعال‌سازی حالت شفافیت از طریق کنترل لمسی ایرپادهای یاد شده در هنگام انجام مکالمه به سروصدای محیط آگاه باشید. تراشه H1 به کار رفته در ایرپاد پرو موجب می‌شود که این دستگاه بتواند به‌راحتی و به‌سرعت با آیفون‌ها هم گام شود و به‌راحتی بتواند در میان دستگاه‌های مختلف اپل جابه‌جا شود.
 
نسخه عادی ایرپاد ها نیز از این فناوری استفاده می‌کند و در این سیستم نیز می‌توانید از این قابلیت‌های پیشرفته همگام‌سازی بهره‌مند شود. قیمت 129 دلاری در نظر گرفته شده برای این وسیله جانبی در حال حاضر بسیار مقرون‌به‌صرفه است. کیفیت صدای خروجی این سیستم نیز به ‌خوبی نسخه پرو نیست اما همچنان برای خریداران گزینه بسیار مناسبی تلقی می‌شود.
 


کد مطلب: 61794

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61794/قیمت-ایرپاد-پرو-پایین-ترین-حد-خود-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir