۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱

نقص آزاردهنده اینستاگرام در iOS 14 برطرف شد

ایتنا- اینستاگرام اعلام کرد که باگی که در هنگام مرور خبرخوان موجب روشن بودن دوربین دستگاه‌های مجهز به iOS 14 می‌شود را به‌زودی برطرف خواهد کرد.
نقص آزاردهنده اینستاگرام در iOS 14 برطرف شد
اینستاگرام اعلام کرد که باگی که در هنگام مرور خبرخوان موجب روشن بودن دوربین دستگاه‌های مجهز به iOS 14  می‌شود را به‌زودی برطرف خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اینستاگرام به‌تازگی اعلام کرده است که باگی که دوربین دستگاه را به هنگام مرور خبرخوان این نرم‌افزار به حالت روشن نگه می‌دارد، برطرف خواهد کرد. نشان روشن بودن دوربین زمانی نمایش داده می‌شود که از دوربین به خبرخوان وارد می‌شوید.
 
یکی از سخنگویان اینستاگرام تأکید کرد که این موارد دوربین تنها به‌صورت اتفاقی روشن می‌شود و هیچ محتوایی ضبط نخواهد شد. این نرم‌افزار تنها زمانی از دوربین استفاده می‌کند که کاربر بخواهد و در غیر این صورت هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نخواهد شد.
 
 
 
جالب است بدانید که این باگ در نسخه بتای iOS 14 کشف شده است. این نسخه از سیستم‌عامل همراه اپل نه‌تنها تاکنون دسترسی‌های نا به‌جای برخی از نرم‌افزارها نظیر تاک تیک، لینکدین و ردیت را افشا کرده است بلکه توانسته کاربری‌های مرتبط با اعلانات مبتنی بر امنیت خود را بیش‌ازپیش به کاربران اثبات کند.
 
علاوه بر این در iOS 14 هشدارهایی در ارتباط با استفاده بیش‌ازحد از کلیپ برد نیز داده شده است. تاکنون چنین فعالیت‌هایی به‌صورت مخرب تلقی نشده‌اند اما با این حال نگرانی‌هایی در رابطه با امکان دسترسی نرم‌افزارها به اطلاعات حساس کاربران ایجاد کرده‌اند.
 
در این صورت می‌توان نتیجه گرفت که رویکرد اپل در نسخه جدید سیستم‌عامل iOS بیش از همه‌چیز بر مسدودسازی نرم‌افزارهای جاسوسی و تشویق اعمال حافظ حریم خصوصی متمرکز شده است.
 
کد مطلب: 61791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام