۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴

امکان تغییر منوی استارت در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10

ایتنا- به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا رابط کاربری برخی از ویژگی‌های ویندوز 10 نظیر منوی استارت را با ارائه ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کند.
امکان تغییر منوی استارت در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10
به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا رابط کاربری برخی از ویژگی‌های سیستم عامل ویندوز 10 نظیر منوی استارت را با ارائه ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، مایکروسافت به‌تازگی از نسخه پیش‌نمایش جدیدی برای ویندوز 10 رونمایی کرده است که در آن، منوی استارت دچار تغییرات زیادی شده است.
در این نسخه از ویندوز 10 هرکدام از جایگاه‌های مربعی شکل منوی استارت، بر اساس انتخاب حالت تاریک و روشن، به رنگ تم انتخابی ویندوز 10 درمی‌آیند.
 
ایده پشت این طراحی، ارائه دید یکپارچه برای منوی استارت است، اما امکان رنگی کردن این قسمت برای آن دسته از افرادی که به چندرنگ بودن منوی استارت علاقه دارند، فراهم است.
از دیگر تغییرات این شماره می‌توان به تصحیح نحوه کار دکمه‌های Alt و Tab در مرورگر مایکروسافت اج اشاره کرد. به این ترتیب با فشار همزمان دکمه‌های Alt و Tab هر سربرگی که در این مرورگر باز کرده‌اید به‌عنوان یک المان جداگانه در میان تسک های اجراشده‌تان به نمایش درمی‌آید.
 
 
با این حال، باید به یاد داشته باشید که اگر شمار سربرگ‌های بازشده‌تان زیاد باشد، احتمالا این قابلیت به‌هیچ‌عنوان برایتان کاربرد نداشته باشد و به همین خاطر مایکروسافت امکان خاموش کردن یا محدود کردن آن به تعداد سربرگ‌های خاصی را برای کاربران فراهم کرده است.
 
علاوه بر این، زمانی که روی وب‌سایت‌هایی را که در اج به نوار تسک خود پین کرده‌اید کلیک کنید می‌توانید تمامی تب‌های باز آن سایت را در هر پنجره مرورگر فعال مشاهده کنید.
البته به یاد داشته باشید که برای دریافت این قابلیت‌های مایکروسافت اج باید از نسخه Canary یا Dev این مرورگر با حداقل نسخه‌های  83.0.475.0 به بالا استفاده کنید.
 
علاوه بر این، تغییرات دیگری نیز در مایکروسافت اعمال شده است که می‌توان از آن به شخصی‌سازی تسک‌بار در ست‌آپ اولیه ویندوز اشاره کرد. به ‌این ‌ترتیب تسک‌بار با توجه به حساب کاربری وارد شده در ویندوز آیکون‌هایی که بیشترین کاربرد را برای فرد دارد به نمایش در می‌آورد.
 
کد مطلب: 61790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام