۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

هشت فناوری مزاحم برای کسب و کارها در سال 2020

ایتنا- هشت فناوری مزاحم در سال 2020 وجود دارد که شیوه انجام کارها در آینده را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که سازمان‌ها روش کار خود را در سال‌های آتی تغییر دهند.
هشت فناوری مزاحم برای کسب و کارها در سال 2020
فناوری با سرعتی غیرقابل تصور دارد همه چیز را متحول می‌کند. این طور که معلوم است در آینده نه‌چندان دور باید انسان‌ها کنار بنشینند و شاهد انجام تمامی کارها توسط ربات‌‎ها باشند. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به هشت فناوری مهم اشاره کنیم که می‌توانند در آینده در کسب و کارها اختلال ایجاد کنند و همه چیز را به دست بگیرند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی.آی.اُ، این هشت فناوری توانایی بیکار کردن انسان‌ها را هم دارد؛ زیرا می‌تواند کار انسان‌ها را به راحتی انجام دهد. در ادامه به این 8 فناوری مهم و تأثیرگذار اشاره شده است:

 
 
1. اتوماسیون فرآیند رباتیک: این فناوری به شرکت‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند که در فرآیندهای کاری خودشان از ربات‌ها کمک بگیرند. با این فناوری نیروی انسانی می‌تواند تمرکز خود را روی کارهای ارزشمندتر بگذارد.
 
2. هوش مصنوعی: کسب و کارها با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند بدون کمک نیروی انسانی به جنگ مشکلات بروند و مسائل را حل کنند.
 
3. DataOps: وظیفه این فناوری آن است که سیر تکامل پلتفرم‌ها، پروژه‌ها و محصولات را خودکارسازی کند تا این فعالیت‌ها به صورت خودکار صورت گیرد.
 
4. ارتباط ویدیویی و یکپارچه: ارتباط ویدیویی کمک زیادی به نوآوری و افزایش بهره‌وری و بهبود همکاری بین کارکنان یک شرکت می‌کند. با فناوری ویدیویی ارتباط چهره به چهره میسر می‌شود.
 
 
5. 5G: با استفاده از این فناوری سرعت کارهای اینترنتی سر به فلک خواهید کشید و تأخیر در کارهای اینترنتی به حداقل ممکن می‌رسد.
 
6. کانتینرها: کانتینرها و میکروسرویس‌ها توجه سازمان‌هایی که نیاز به توسعه سریع دارند را به خود جلب کرده است. وقتی صحبت از اینترنت اشیاء و فضای ابری به میان می‌آید اهمیت کانتینرها دوچندان می‌شود.
 
7. واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی: این فناوری‌ها می‌تواند در انواع و اقسام صنایع مفید باشد که از جمله این کاربردها می‌توان به آموزش، آجر و ملات و غیره اشاره کرد.
 
8. اینترنت اشیا و رایانش لبه: اینترنت اشیا می‌تواند نقش مهم و قابل توجهی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی داشته باشد و درآمدزایی و تولید را به بیشترین حد ممکن برساند.
کد مطلب: 61780
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام