کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشت فناوری مزاحم برای کسب و کارها در سال 2020

سايت خبری ايتنا , 9 مرداد 1399 ساعت 6:00

ایتنا- هشت فناوری مزاحم در سال 2020 وجود دارد که شیوه انجام کارها در آینده را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که سازمان‌ها روش کار خود را در سال‌های آتی تغییر دهند.


فناوری با سرعتی غیرقابل تصور دارد همه چیز را متحول می‌کند. این طور که معلوم است در آینده نه‌چندان دور باید انسان‌ها کنار بنشینند و شاهد انجام تمامی کارها توسط ربات‌‎ها باشند. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به هشت فناوری مهم اشاره کنیم که می‌توانند در آینده در کسب و کارها اختلال ایجاد کنند و همه چیز را به دست بگیرند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی.آی.اُ، این هشت فناوری توانایی بیکار کردن انسان‌ها را هم دارد؛ زیرا می‌تواند کار انسان‌ها را به راحتی انجام دهد. در ادامه به این 8 فناوری مهم و تأثیرگذار اشاره شده است:

 

 
1. اتوماسیون فرآیند رباتیک: این فناوری به شرکت‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند که در فرآیندهای کاری خودشان از ربات‌ها کمک بگیرند. با این فناوری نیروی انسانی می‌تواند تمرکز خود را روی کارهای ارزشمندتر بگذارد.
 
2. هوش مصنوعی: کسب و کارها با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند بدون کمک نیروی انسانی به جنگ مشکلات بروند و مسائل را حل کنند.
 
3. DataOps: وظیفه این فناوری آن است که سیر تکامل پلتفرم‌ها، پروژه‌ها و محصولات را خودکارسازی کند تا این فعالیت‌ها به صورت خودکار صورت گیرد.
 
4. ارتباط ویدیویی و یکپارچه: ارتباط ویدیویی کمک زیادی به نوآوری و افزایش بهره‌وری و بهبود همکاری بین کارکنان یک شرکت می‌کند. با فناوری ویدیویی ارتباط چهره به چهره میسر می‌شود.
 
 
5. 5G: با استفاده از این فناوری سرعت کارهای اینترنتی سر به فلک خواهید کشید و تأخیر در کارهای اینترنتی به حداقل ممکن می‌رسد.
 
6. کانتینرها: کانتینرها و میکروسرویس‌ها توجه سازمان‌هایی که نیاز به توسعه سریع دارند را به خود جلب کرده است. وقتی صحبت از اینترنت اشیاء و فضای ابری به میان می‌آید اهمیت کانتینرها دوچندان می‌شود.
 
7. واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی: این فناوری‌ها می‌تواند در انواع و اقسام صنایع مفید باشد که از جمله این کاربردها می‌توان به آموزش، آجر و ملات و غیره اشاره کرد.
 
8. اینترنت اشیا و رایانش لبه: اینترنت اشیا می‌تواند نقش مهم و قابل توجهی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی داشته باشد و درآمدزایی و تولید را به بیشترین حد ممکن برساند.


کد مطلب: 61780

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61780/هشت-فناوری-مزاحم-کسب-کارها-سال-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir