۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

ممنوعیت 47 اپلیکیشن چینی در هند

ایتنا - به دنبال ممنوع شدن استفاده از 59 اپلیکیشن چینی در هند، دولت این کشور استفاده از 47 اپلیکیشن دیگر چینی را نیز ممنوع کرد.
ممنوعیت 47 اپلیکیشن چینی در هند


پس از تنش مرزی میان هند و چین، هندی‌ها استفاده از بسیاری از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای چینی را ممنوع کرده‌اند. در تازه‌ترین دور ممنوعیت استفاده از نرم‌افزارهای چینی، ۴۷ نرم‌افزار تازه نیز ممنوع شده‌اند که بسیاری از آنها نسخه‌های سبک یا لایت برنامه‌های قبلا ممنوع شده هستند.

به گزارش ایتنا از فارس، در میان برنامه‌های ممنوع شده قبلی توسط هند، اپلیکیشن تیک تاک از همه مشهورتر و محبوب‌تر بود. این برنامه برای به اشتراک گذاری ویدئو در میان جوانان به طور گسترده به کار می‌رود. دولت هند دغدغه‌های مربوط به امنیت ملی و حفظ حریم شخصی کاربران هندی را علت ممنوع شدن برنامه‌های یادشده در هند اعلام کرده است.

احساسات ضدچینی در هند پس از تنش‌های مرزی میان این کشور و چین در اواسط ماه ژوئن افزایش یافته است. در جریان این درگیری‌ها ۲۰ سرباز هندی کشته شدند. پیش‌بینی می‌شود در آینده برخی نرم‌افزارهای دیگر چینی نیز در هند مسدود شوند و دامنه این کار حتی به بازی‌های تلفن همراه نیز کشیده شود. بازی PUBG یکی از بازی‌های محبوب چینی است که توسط شرکت تنسنت تولید شده و بسیاری از هندی‌ها آن را اجرا می‌کنند.
کد مطلب: 61767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام