۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸

افزایش چشمگیر قدرت دوربین آیفون‌ها به دلیل استفاده از لنز تلسکوپی

ایتنا- پیش از این بزرگنمایی اپتیکال 3 و 5 برابر برای محصولات سامسونگ و هواوی به یک استاندارد بدل شده بود ولی به نظر می‌رسد که سرانجام سامسونگ نیز قرار است تا چنین قابلیتی را برای دوربین محصولات خود فراهم کند.
افزایش چشمگیر قدرت دوربین آیفون‌ها به دلیل استفاده از لنز تلسکوپی
پیش از این بزرگنمایی اپتیکال 3 و 5 برابر برای محصولات سامسونگ و هواوی به یک استاندارد بدل شده بود ولی به نظر می‌رسد که سرانجام سامسونگ نیز قرار است تا چنین قابلیتی را برای دوربین محصولات خود فراهم کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، در حالی که شرکت‌های هواوی و سامسونگ در زمینه دوربین تلفن همراه بیشترین توفیق را در بازار تلفن همراه داشته‌اند، شرکت اپل تصمیم به پیشرفت گرفته و این تصمیم را با افزایش چشمگیر قدرت دوربین آیفون ها به دلیل استفاده از لنز تلسکوپی  به نمایش گذاشته است.
 
با این وجود این قابلیت هنوز راه زیادی تا عرضه در پیش دارد و تاریخ دریافت این قابلیت توسط محصولات اپل، دو سال دیگر یعنی در سال 2022 میلادی خواهد بود.
 
به این ترتیب می‌توان به صورت قطعی گفت که آیفون 12 به هیچ عنوان دوربین تلسکوپی در خود نخواهد داشت و خبری از زوم 3 یا 5 برابر اپتیکال براینسل بعدی آیفون نیست.
 
 
 
البته این به معنای عدم پیشرفت دوربین آیفون 12 نخواهد بود بلکه دوربین این محصول به سیستم زوم خودکاری مجهز خواهد بود که با کمک شرط کره‌ای سازنده عدسی به نام سمکو (Semco) طراحی و آماده استفاده شده است.
 
اطلاعات یاد شده بسیار معتبر هستند زیرا منبع آن‌ها مینگ چی کو است که یکی از منابع خبری بسیار مهم و همیشه معتبر در مزینه محصولات اپل بوده است.
 
شایان ذکر است که شرکت چینی سانی اپتیکال نیز قرار است تا از سال آینده به چرخه تولید محصولات آیفون افزوده شود و به همین دلیل نیز می‌توان به زودی شاهد جهش بسیار بزگری برای دوربین محصولات اپل از جمله مک بوک‌ها نیز بود.
 
کد مطلب: 61765
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام