کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود سرعت و عملکرد دوربین در iOS 14

سايت خبری ايتنا , 11 مرداد 1399 ساعت 12:24

ایتنا- به نظر می‌رسد که بهینه‌سازی‌های بسیاری برای نسخه بعدی سیستم عامل همراه شرکت اپل در نظر گرفته شده است و بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره iOS 14 قرار است تا شاهد بهبود سرعت و عملکرد دوربین در این نسخه باشیم.


به نظر می‌رسد که بهینه‌سازی‌های بسیاری برای نسخه بعدی سیستم عامل همراه شرکت اپل در نظر گرفته شده است و بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره iOS 14  قرار است تا شاهد بهبود سرعت و عملکرد دوربین در این نسخه باشیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، از زمانی که اپل در رویداد WWDC اقدام به معرفی نسخه بتای iOS 14 کرد، بسیاری از کاربران از این نسخه بتا استفاده کرده و از مزایای آن تعریف کردند و حال به نظر می‌رسد که این سیستم عامل قابلیت‌های جدیدتر از چیزی که پیش از این درباره آن صحبت شده بود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
 
آخرین قابلیت ارائه شده در این سیستم عامل، ابزارهای بهینه‌سازی برای دوربین این محصول هستند و به همین دلیل نیز به‌زودی شاهد قابلیت‌های جدیدی در زمینه عملکرد نرم‌افزاری دوربین دستگاه‌های سری آیفون خواهیم بود که با به‌روزرسانی به این سیستم عامل جدید، در دسترس خواهند بود.
 

 
 
این قابلیت جدید به کاربران اجازه خواهد داد که بتوانند کنترل بیشتری بر روی مدت زمان باز ماندن دریچه دیافراگم کنترل بیشتری داشته باشید و به این ترتیب می‌توانید تصاویری با سرعت بهتر و عملکرد بهینه در زمینه عکاسی داشته باشید.
 
البته این نرم‌افزار هنوز در مرحله بتا قرار دارد و به نظر می‌رسد که استفاده از آن با باگ‌هایی همراه است ولی با توجه به این موضوع که بعد از مرحله بتا شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود، می‌توان انتظار داشت که شاهد یک عملکرد بهینه‌تر از دوربین آیفون و آیپد خواهیم بود.
 
از دیگر قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به سیستم بهینه‌سازی شده ویجت‌ها، دسته‌بندی برنامه‌ها در صفحه اصلی، قابلیت تصویر در تصویر و سیستم مدیریت بهینه چت اشاره کرد که پیش از این در ایتنا مقالات مفصلی را در این باره برای شما منتشر کرده‌‌ایم.
 


کد مطلب: 61764

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61764/بهبود-سرعت-عملکرد-دوربین-ios-14

ايتنا
  https://www.itna.ir