۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲

سایه سنگین هکرها بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

ایتنا - شرکت تحقیقات سایبری «آرئا وان سکیوریتی»(Area ۱ Security) با انتشار گزارشی هشدار داده بسیاری از مقامات برگزاری انتخابات از سیستم‌های ایمیلی استفاده می‌کنند که آنها را در معرض حملات فیشینگ و هک قرار می‌دهد.
سایه سنگین هکرها بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تحقیقی جدید نشان می‌دهد مقامات برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از ابزارهای امنیتی مناسبی استفاده نمی‌کنند و در معرض حملات فیشینگ و هک قرار دارند.

به گزارش ایتنا از مهر، ریسک‌های امنیتی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا فقط به حملات سایبری مستقیم به سیستم‌های رای گیری محدود نمی‌شود.

شرکت تحقیقات سایبری «آرئا وان سکیوریتی»(Area ۱ Security) با انتشار گزارشی هشدار داده بسیاری از مقامات برگزاری انتخابات از سیستم‌های ایمیلی استفاده می‌کنند که آنها را در معرض حملات فیشینگ و هک قرار می‌دهد.

حدود ۵۳ درصد از ۱۰ هزار مقامات محلی و دولتی برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، راهبردهای امنیتی ابتدایی یا غیر استانداردی در برابر حملات فیشینگ دارند. فقط ۱۸.۶ درصد از این عده از اقدامات امنیتی  پیشرفته استفاده می‌کردند. همچنین ۵.۴ درصد این مقامات نیز از آدرس‌های ایمیل شخصی استفاده می‌کنند.

حوزه های انتخاباتی کوچکی در ایالت‌های مین، میشیگان، میسوری و نیوهپمشایر امریکا از نسخه های مشکل دار نرم‌افزار «اگزیم» (Exim) استفاده می‌کردند.

البته به گفته جی مایکل دنیل از شرکت «سایبرتریت آلیانس» این امر لزوما به هک فرایند رای گیری منجر نمی‌شود زیرا دستکاری رای گیری دیجیتال در سطح گسترده کار بسیار سختی است. اما باج‌افزارها و حملات فیشینگ فعالیت‌های مجریان انتخابات را با چالش روبرو می‌کند و شبهاتی درباره نتایج انتخابات نیز به وجود می‌آورد.
کد مطلب: 61753
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
سایه هکرها آنچنان هم سنگین نیست ، آنچه سنگین ست ، سایه سلطه طلبی ست و بس .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام