کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاریخ عرضه آیفون 12 مشخص شد

سايت خبری ايتنا , 6 مرداد 1399 ساعت 1:00

ایتنا- تاریخ عرضه خانواده آیفون 12، سری 6 گلکسی واچ، مک‌بوک 13 و نسخه‌ای جدید از آیپد پرو از سوی یکی از افشاگران معروف اپل مشخص شد.


تاریخ عرضه خانواده آیفون 12، سری 6 گلکسی واچ، مک‌بوک 13 و نسخه‌ای جدید از آیپد پرو از سوی یکی از افشاگران معروف اپل مشخص شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، یکی از افشا کنندگان مشهور محصولات کمپانی اپل اظهار کرده است که این کمپانی سری آیفون 12 را همراه با سری 6 گلکسی واچ در تاریخ 8 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، افشاگر یاد شده اظهار کرده است که آیپد پرو جدید، اپل گلس و مک‌بوک‌های برخوردار از تراشه اپل در 27 اکتبر عرضه خواهند شد.
 
اگرچه هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات تائید نشده است اما با توجه به تاریخ قبلی عرضه محصولات اپل می‌توان تا حدی این شایعات را باور کرد. شال گذشته خانواده آیفون 11 در سه‌شنبه 10 سپتامبر عرضه شد و امسال نیز این محصول در روز سه‌شنبه 8 سپتامبر عرضه خواهد شد.
 

 
 
علاوه بر این، گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که آیپدهای جدید و پدهای شارژ ایرپاور اپل برای آیفون‌ها و نیز ایرپاد ها درنهایت به بازار وارد می‌شود. همچنین مسلم ست که این رخداد به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
 
همچنین احتمالا در تاریخ 27 اکتبر شاهد مک‌بوک و مک‌بوک پرو 13 باشیم که هردوی این دستگاه‌ها با پردازنده داخلی اپل به بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر این در تاریخ ذکرشده پروژه اپل گلس و نسخه‌ای جدید از آیپد پرو رونمایی خواهد شد. تاریخ‌های اعلام‌شده با شایعات پیشین هم‌خوانی دارد و می‌توان اظهار کرد که این افشاگری تا حد زیادی معتبر است.
 


کد مطلب: 61738

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61738/تاریخ-عرضه-آیفون-12-مشخص

ايتنا
  https://www.itna.ir