۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

آغاز مونتاژ آیفون 11 در هندوستان

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که اپل برای اولین بار برخی از واحدهای آیفون 11 را در کشور هندوستان مونتاژ خواهد کرد.
آغاز مونتاژ آیفون 11 در هندوستان
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که اپل برای اولین بار برخی از واحدهای آیفون 11 را در کشور هندوستان مونتاژ خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که کمپانی فاکس کان مونتاژ دستگاه‌های آیفون 11 را در شهر چنای کشور هندوستان آغاز کرده است. برخی از واحدهای تولیدشده در این کارخانه در حال حاضر وارد فروشگاه‌های اپل شده است اما بازده تولید این بخش هنوز محدود است.
 
این حرکت با هدف افزایش تولید محصولات اپل در هندوستان انجام شده است. بیشتر مدل‌های آیفون در حال حاضر در چین تولید می‌شوند. سر هم کردن دستگاه‌ها در هندوستان به فروشندگان همراه‌های هوشمند نظیر اپل این امکان را می‌دهد که عوارض گمرکی 20 درصدی دولت چین روی محصولات الکترونیکی وارداتی را دور بزنند.
 
 
 
تیم کوک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی کمپانی اپل در میتینگ سهام‌داران این شرکت که در ابتدای سال جاری میلادی برگزار شد اظهار کرد که اپل به‌عنوان سازنده آیفون‌ها در سال آینده میلادی اولین فروشگاه خرده‌فروشی محصولات اپل در کشور هندوستان را تأسیس خواهد کرد.
 
به‌صورت کلی به نظر می‌رسد که افزایش تنش‌های سیاسی میان کشورهای چین و آمریکا موجب شده است که کمپانی‌های آمریکایی به رقیب اصلی چین یعنی هندوستان تمایل بیشتری نشان دهند و این بازار مشابه را به‌عنوان جایگزینی برای نیروی کار ارزان و بازار گسترده چین در نظر بگیرند.
 
کد مطلب: 61735
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام