۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸

افشای ایربادهای جدید سامسونگ در نرم‌افزار iOS سامسونگ

ایتنا- سامسونگ بار دیگر اطلاعات مرتبط باقابلیت‌های ایربادهای جدید خود را از طریق اسکرین شات هایی که در نرم‌افزار iOS گلکسی بادز خود قرار داده است، افشا کرد.
افشای ایربادهای جدید سامسونگ در نرم‌افزار iOS سامسونگ
سامسونگ بار دیگر اطلاعات مرتبط باقابلیت‌های ایربادهای جدید خود را از طریق اسکرین شات هایی که در نرم‌افزار iOS گلکسی بادز خود قرار داده است، افشا کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که سامسونگ اصلا نمی‌تواند رازدار خوبی باشد و این کمپانی به‌تازگی اسکرین شات هایی را در نرم‌افزار iOS گلکسی بادز خود آپلود کرده است که به‌صورت واضح نام و برخی از ویژگی‌های نسل جدید گلکسی بادز را منتشر کرده است.
 
تصاویر منتشر شده در این نرم‌افزار فرایند مرحله‌به‌مرحله اتصال ایربادها به تلفن همراه از طریق فناوری Bluetooth Low Energy را به نمایش درآورده است و دو اسکرین شات اول در این فرایند تنها گلکسی بادز پلاس را نشان می‌دهند اما از تصویر چهارم به بعد، نام وسیله جانبی متصل شده به «گلکسی بادز لایو» تغییر می‌کند.
 
 
 

علاوه بر این اسکرین شات‌های ارائه شده نشان می‌دهد که بادز لایو دارای قابلیتی به نام لغو سروصدای فعال است که می‌توان آن را از طریق این نرم‌افزار فعال کرد. علاوه بر این ویژگی‌هایی دیگری نظیر Find My Earbuds و کنترل لمس قابل شخصی‌سازی از دیگر قابلیت‌های این سری گلکسی بادز هستند. شما می‌توانید در بخش کنترل لمس قابل شخصی‌سازی مشخص کنید که لمس تکی و دوگانه چه کاربری‌هایی داشته باشند یا حتی در صورت تمایل می‌توانید قابلیت لمسی بودن را به‌صورت کامل خاموش کنید.
 
این اولین باری نیست که سامسونگ به افشای اطلاعات دستگاه‌های خود می‌پردازد. این کمپانی در ماه فوریه نیز این کار را برای گلکسی بادز پلاس انجام داده بود و به همین دلیل گاهی افراد شک می‌کنند که آیا واقعا سامسونگ این اطلاعات را به‌صورت تصادفی منتشر می‌کند یا عمدی در کار است.
 
سامسونگ در حال حاضر اعلام کرده است که در رخداد 5 اوت خود از 5 دستگاه جدید رونمایی می‌کند. همچنین این ایربادها به‌صورت غیررسمی افشا شده‌اند و تصاویر و ویدیوهای آن در اینترنت پخش شده است. بااین‌حال ما هم‌اکنون با استفاده از این اسکرین شات ها می‌توانیم از قابلیت‌های این ایربادها اطلاعات بیشتری داشته باشیم و تنها درزمینهٔ قیمت و تاریخ عرضه این محصول ابهاماتی وجود داشته باشد.
 
کد مطلب: 61734
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام