۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

اوپو ساعت هوشمند جدید خود را با سیستم عامل Wear OS عرضه می‌کند

ایتنا- شرکت اوپو به‌تازگی از برنامه‌های خود برای تولید و عرضه یک محصول جدید در رده فناوری‌های پوشیدنی پرده برداشته است که در حقیقت ساعت هوشمند جدیدی است که به زودی بر پایه یک سیستم عامل محبوب به بازار عرضه خواهد شد.
اوپو ساعت هوشمند جدید خود را با سیستم عامل Wear OS عرضه می‌کند
شرکت اوپو به‌تازگی از برنامه‌های خود برای تولید و عرضه  یک محصول جدید در رده فناوری‌های پوشیدنی پرده برداشته است که در حقیقت ساعت هوشمند جدیدی است که به زودی بر پایه یک سیستم عامل محبوب به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سیستم عامل یاد شده سیستم عامل Wear OS است که یکی از محصولات بسیار پرمخاطب در رده ساعت‌های هوشمند است و شرکت‌های متعددی پیش از این محصولاتی را برپایه این سیستم عامل عرضه کرده‌اند.
 
نخستین ساعت هوشمند اوپو در سال جاری میلادی بر پایه سیستم عامل اندروید ارائه شده بود و البته به علت این امر که این شرکت تنها در چین اقدام به عرضه این ساعت کرده بود، این ساعت چندان در جهان شناخته شده نبود.
 
 
 
در حقیقت استفاده از سیستم عامل Wear OS توسط شرکت اوپو نشان دهنده این است که این شرکت قصد دارد تا محصولی که بیشتر در آمریکا شناخته شده است را عرضه کند و این سیستم عامل می‌تواند محبوبیت بیشتری را برای اوپو به ارمغان بیاورد.
 
اطلاعات بسیار کمی درباره این ساعت وجود دارد و به صورت دقیق‌تر باید گفت که مشخصات سخت‌افزاری این ساعت به هیچ عنوان مشخص نشده است. با این وجود وقتی که نسخه قبلی ساعت هوشمند اوپو را به عنوان مرجع در نظر بگیریم، ممکن است بتوان تخمین جزئی‌ای از ساختار سخت‌افزاری این محصول داشت.
 
نسخه قبلی ساعت هوشمند اوپو از سیستم eSim برای دریافت اطلاعات از طریق سیم کارت استفاده می‌کرده است و این امر امکان استفاده از فناوری LTE را به این ساعت داده بود. نمایشگر این محصول نیز از نوع AMOLED بود و این ساعت با قیمت 220 دلار برای نسخه عادی و 260 دلار برای نسخه بزرگ  روانه بازا شده بود و پیش‌بینی می‌شود که مدل جدید این ساعت از ساختار مشابهی استفاده خواهد کرد.
 
کد مطلب: 61731
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام