۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

قابلیت جدید سرفیس پرو اکس برای چت‌های ویدیویی

ایتنا- پس از این که مایکروسافت در سال گذشته میلادی اقدام به معرفی محصولی به نام سرفیس پرو اکس کرد، انتظارات بسیار زیادی در زمینه امکانات بیشتر این سیستم وجود داشته است که به تازگی مایکروسافت اطلاعاتی در این زمینه منتشر ساخته است.
قابلیت جدید سرفیس پرو اکس برای چت‌های ویدیویی
پس از این که مایکروسافت در سال گذشته میلادی اقدام به معرفی محصولی به نام سرفیس پرو اکس  کرد، انتظارات بسیار زیادی در زمینه امکانات بیشتر این سیستم وجود داشته است که به تازگی مایکروسافت اطلاعاتی در این زمینه منتشر ساخته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، در حقیقت این اطلاعات مربوط به قابلیتی در زمینه سیستم گفتگوی ویدیویی است و مشخص شده است که سرفیس پرو اکس  قرار است امکاناتی ویژه در این زمینه منتشر سازد.
 
این نرم‌افزار دارای قابلیتی است که می‌تواند به کمک پردازنده اختصاصی SQ1 ARM این محصول به سراغ شناسایی وضعیت چشمان کاربر برود و به کمک این قابلیت، در تقریبا همه شرایط وضعیت و دوربین به نحوی تنظیم شود که انگار کاربر دائما رو در روی دوربین بوده و به دوربین نگاه می‌کند.
 
این دستگاه‌ها که همیشه برترین محصولات ویندوزی بازار شناخته می‌شوند، در طول سال‌های پیش توانسته‌اند که قابلیت‌های بسیار بیشتری را به همراه آورده و کاربران بیشتری را به این محصولات جذب کند.
 
 
 
این قابلیت قرار است بر روی هر نرم‌افزاری که از سیستم دوربین جلویی دستگاه سرفیس پرو اکس  استفاده می‌کند قابل اجرا باشد و به همین دلیل نرم‌افزارهایی مانند زوم یا گوگل میت که به‌صورت برنامه اختصاصی برای این محصولات عرضه نشده‌اند نیز امکان استفاده از آن را خواهد داشت.
 
البته این نرم‌افزار به سیستم اختصاصی silicon مایکروسافت وابسته است و مشخص نیست که این قابلیت برای سیستم‌های پی سی دارای معماری x86 نیز قابل استفاده باشد.
 
البته مایکروسافت تنها شرکتی نیست که چنین امکاناتی را برای سیستم‌های خود در نظر گرفته است و شرکت اپل نیز برنامه‌هایی برای عرضه ساختاری مشابه برای سیستم عامل محبوب iOS نسخه 13 را نیز دارد و به همین دلیل نیز باید منتظر مانده و شاهد یک رقابت جدید بین این شرکت‌ها بود.
 
کد مطلب: 61729
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام