۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

همکاری مایکروسافت با کمپانی‌های بزرگ برای مبارزه با انتشار جهانی گازهای گلخانه‌‌ای

ایتنا- کمپانی مایکروسافت به‌منظور به اشتراک‌گذاری تجارب و یافته‌ها درزمینهٔ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با برخی از کمپانی‌های بزرگ همکاری خواهد کرد.
همکاری مایکروسافت با کمپانی‌های بزرگ برای مبارزه با انتشار جهانی گازهای گلخانه‌‌ای
کمپانی مایکروسافت به‌منظور به اشتراک‌گذاری تجارب و یافته‌ها درزمینهٔ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با برخی از کمپانی‌های بزرگ همکاری خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، مایکروسافت برای رسیدن به هدف خنثی بودن انتشار کربن تا 2050 با کمپانی‌های بزرگی نظیر یونی لور، استارباکس، مرسدس بنز، نایک و... همکاری ویژه‌ای را آغاز کرده است.
 
آن‌ها به‌منظور به اشتراک گذاشتن اطلاعاتشان درزمینهٔ بهترین اقداماتی که می‌توانند برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای انجام دهند با صندوق دفاع محیط‌زیست همکاری خواهند کرد.
 
 
 
برد اسمیت به‌عنوان مدیر مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که:« هیچ‌کدام از کمپانی‌ها نمی‌تواند به‌تنهایی به مشکل فاجعه آب‌وهوایی بپردازد. به همین خاطر کمپانی‌های راهبر بهترین اقدامات، تحقیقات و یافته‌های خود ر برای کمک به پیشرفت همه در اختیار عموم می‌گذارند.»
 
ساتیا نادلا به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد تا پای خود را فراتر از خنثی بودن در انتشار گازهای گلخانه‌ای بگذارد. این کمپانی قصد دارد تا با فرارسیدن 2050 انتشار این گازها را باهدف خنثی‌سازی گازهای گلخانه‌ای که در طی سال‌های عمرش در طبیعت منتشر کرده است به عددی منفی برساند.
 
سایر کمپانی‌های فناوری نیز برای حفاظت از محیط‌زیست و مبارزه با فاجعه آب‌وهوایی چنین اقداماتی را در پیش گرفته‌اند. برای مثال اپل به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا تمامی تجارت خود را تا سال 2030 از انتشار گازهای گلخانه‌ای عادی کند. در ابتدای سال جاری نیز جف بزوس به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی آمازون رقم 10 میلیارد دلار را به فعالیت‌های مبارزه علیه تغییرات آب‌وهوا اختصاص داد.
 
کد مطلب: 61716
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام