کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز تست روبات‌های تحویل دهنده کالای آمازون در آمریکا

سايت خبری ايتنا , 4 مرداد 1399 ساعت 4:00

ایتنا- کمپانی آمازون به‌زودی روبات‌های تحویل دهنده کالای جدید خود را در برخی از ایالت‌های آمریکا به‌صورت سفارشی تست می‌کند.


کمپانی آمازون به‌زودی روبات‌های تحویل دهنده کالای جدید خود را در برخی از ایالت‌های آمریکا به‌صورت سفارشی تست می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مشتریان ساکن ایالت‌های آتلانتا، جورجیا یا فرانکلین آمازون ممکن است سفارش بعدی خود را با روبات دریافت کنند. کمپانی آمازون پیش‌ازاین نیز روبات جدید تحویل دهنده خود که به اسم اسکات شناخته می‌شود را در واشنگتن و کالیفرنیا تست کرده بود و این بار نوبت به مشتریان آتلانتا و فرانکلین رسیده است.
 
تنها تعداد کمی از روبات‌های اسکات در این شهرها فعالیت می‌کنند. آن‌ها همراه با یک انسان سفر می‌کنند، سرعت راه رفتنشان به‌اندازه قدم زدن است و از دوشنبه تا پنج‌شنبه به تحویل سفارش می‌پردازند. مشتریان سفارش‌های آمازون خود را مثل همیشه ثبت می‌کنند و بابت تحویل سفارششان از طریق اسکات هزینه اضافی نخواهند داد.
 

 
 
روبات اسکات توانسته است به‌خوبی از بین اشیای موجود در پیاده‌رو (از سگ‌ها گرفته تا یخچال‌های رهاشده در کنار خیابان) عبور کند. هنوز مشخص نیست که این روبات چگونه تائید می‌کند که چه کسی دریچه ذخیره‌سازی او را باز می‌کند و در صورت عدم وجود کسی برای تحویل گرفتن بسته چگونه می‌خواهد آن را از دریچه خود بیرون بیاورد. فعلا دستیار انسانی این روبات این کارها را انجام می‌دهد.
 
آمازون اعلام کرده است که روبات‌های مجهز به باتری این کمپانی به رسیدن به هدف کربن صفر خالص تا 2040 کمک خواهد کرد و برای پشتیبانی از فعالیت‌های روباتیک با مدارس آتلانتا و فرانکلین همکاری خواهد کرد. این کمپانی در هر دو ایالت دفاتر و تدارکاتی را دراین‌باره احداث کرده است و در صورت موفقیت در تحویل محصولات با استفاده از روبات می‌تواند نسبت به سایر رقبای خود نظیر علی‌بابا مزیت بزرگی داشته باشد.
 


کد مطلب: 61710

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61710/آغاز-تست-روبات-های-تحویل-دهنده-کالای-آمازون-آمریکا

ايتنا
  https://www.itna.ir