۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین نوع تبلیغات اینترنتی است که می توانید از این راه هم اعتبار و ارزش دامنه خود را افزایش دهید و هم برند و محصولات خود را برای کاربران زیادی معرفی کنید.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران باعث شد داشتن وب سایت برای کسب و کارها به یک امر بدیهی تبدیل شود. تبلیغات اینترنتی رونق ویژه ای گرفت و وب سایت ها با انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های معتبر و پربازدید، توانستند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. به طوری که طبق آمار پلتفرم Hootsuite بیش از 73 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده می کنند که همین میزان از ضریب نفوذ 89 درصدی در ایران اشاره می کند. همچنین تعداد کاربران موبایل در ایران بیش از 64 میلیون نفر است که این میزان معادل 77 درصد جمعیت ایران را شامل می شود.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین نوع تبلیغات اینترنتی است که می توانید از این راه هم اعتبار و ارزش دامنه خود را افزایش دهید و هم برند و محصولات خود را برای کاربران زیادی معرفی کنید. اما چگونه یک رپورتاژ آگهی عالی بنویسیم؟

رپورتاژ آگهی را برای مخاطب بنویسید نه برای موتورهای جستجو
قبل از هر چیزی باید مخاطب را بشناسید. اهمیت درک پرسونای مخاطب کمک زیادی به شما می کند که بتوانید رپورتاژ آگهی را اختصاصی برای قشر خاصی بنویسید. سعی کنید در رپورتاژ آگهی به طور غیر مستقیم از برند و محصولات تان صحبت کنید. رپورتاژ آگهی باید جذاب، خواندنی، حاوی اطلاعات دقیق، کاربردی و مهم باشد که کاربر تمایل داشته باشد تا انتها با شما همراهی کند.

در این راستا می توانید تبلیغات اینترنتی با تسمینو را تجربه کنید. کمپین های آنلاین را متناسب با بودجه و زمان خود بسازید و برای نوشتن رپورتاژ آگهی و دریافت خروجی مناسب نیز با تسمینو همکاری کنید.

استفاده از تیتر جذاب برای رپورتاژ آگهی
اولین چیزی که مخاطب از رپورتاژ آگهی می بیند، تیتر آن است. امروزه با توجه به سرعت انتشار اطلاعات، کاربران حاضر نیستند برای هر محتوایی زمان بگذارند و آن را بخوانند. اگر رپورتاژ آگهی تان تیتر جذابی نداشته باشد، خواننده ای نخواهد داشت. برای اینکه بدانید تیتر رپورتاژ آگهی چقدر مهم است، کافیست نگاهی جدی و با دقت به مجلات و روزنامه ها داشته باشید. چه چیزی باعث می شود که شما نسخه جدید مجله یا روزنامه ای را بخرید؟ تیتر! بله تیتر مانند آهنربایی است که مخاطب را به خود جذب می کند.

اگر تیتر رپورتاژ آگهی تان خبری شوکه کننده یا سوالی عجیب باشد، کاربران تمایل بیشتری به خواندن رپورتاژ آگهی تان خواهند داشت. از تیترهای احساسی یا هیجان انگیز نیز می توانید برای تیتر رپورتاژ آگهی تان استفاده کنید. تیترهای رپورتاژ آگهی همانند پلکانی هستند که مخاطب را به مقصدی که مشخص کرده اید، هدایت می کنند. پله های پلکانتان را دقیق، حساب شده و جذاب بنویسید تا خواننده فکر کند اگر رپورتاژ آگهی شما را کنار بگذارد چیز مهمی را از دست خواهد داد! با خرید رپورتاژ آگهی تسمینو می توانید با بیش از 295 رسانه ارتباط داشته باشید و رپورتاژ آگهی تان را برای رسانه های معتبر و ارزشمند بنگارید.

رپورتاژ آگهی خود را همسو با محتوای سایت هدف بنویسید
اگر چه مهمترین عامل تعیین کننده برای انتخاب سایت رپورتاژدهنده قدرت و اعتبار دامنه و امتیاز پایین اسپم اسکور است. اما اگر محتوای رپورتاژ آگهی تان همخوانی خاصی با موضوعات و سبک نگارشی وب سایت هدف نداشته باشد، احتمالا خواننده کمتری خواهد داشت. اگر وب سایت هدف محتوای وب سایت اش را به صورت بررسی های ویژه منتشر می کند،
بهتر است شما هم رپورتاژ آگهی تان را به بررسی چیزی اختصاص دهید. همسویی متن رپورتاژ آگهی با سایت هدف باعث می شود، محتوای تبلیغی شما کمتر به چشم بیاید و تعامل مخاطب با محتوای شما بیشتر شود. بعد از اینکه وب سایت مورد نظر را برای انتشار رپورتاژ آگهی تان انتخاب کردید، بهتر است به مقالات و محتوای وب سایت نگاه جدی داشته باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم که بخش نظرات مقالات را بررسی کنید که مخاطبان وب سایت هدف را بهتر بشناسید.

اهمیت استفاده از عکس و اینفوگرافی در رپورتاژ آگهی
امروزه محتوا فقط شامل متن نیست. محتوا بیش از هر زمانی متنوع شده است. برای رپورتاژ آگهی خود از عکس های اختصاصی و همسو با تیتر رپورتاژ آگهی تان استفاده کنید که خوانایی محتوای نگارش شده برای کاربر راحت تر باشد. عکس مانند یک استراحتگاه است که لحظه ای مخاطب را از خواندن متوقف می کند و اگر حاوی اطلاعات دقیق، جذاب و کاربردی و همسو با تیتر و موضوع رپورتاژ آگهی تان باشد، زمان حضور کاربر را نیز بالا می برید و احتمال تعامل با او بیشتر می شود.جالب است بدانید با خرید رپورتاژ آگهی تسمینو محتوای رپورتاژ شما کاملا اختصاصی نگارش شده و عکس ها همسو با محتوای شما و با دقت انتخاب می شوند.

رپورتاژ آگهی را کوتاه، مختصر و مفید بنویسید
 

مختصر نویسی هنر است. سعی کنید جملات رپورتاژ آگهی تان از 20 کلمه بیشتر نباشد. مخاطب از جملات بلند و طولانی خسته می شود. به خصوص کاربرانی که امروزه بیشتر از موبایل های خود برای وب گردی استفاده می کنند. مخاطب را با متن کوتاه، مختصر، مفید و کاربردی روبرو کنید تا بتواند محتوای رپورتاژ آگهی، منظور و مقصودتان را سریع و راحت تر درک کند. در رپورتاژ آگهی نمی توان داستان گفت. به قول انگلیسی ها right to the point  یعنی به هدف بزنید. سریع به اصل موضوع بپردازید. وقت زیادی ندارید. فکر کنید 3 دقیقه زمان دارید و باید در این 3 دقیقه کل صحبت تان را بگویید؛ آنوقت رپورتاژ آگهی تان را چگونه می نویسید؟

از مخاطب دعوت کنید کنشی انجام دهد
بدون شک شما می خواهید با انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های معتبر توجه خوانندگان را جذب و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید، تا در نهایت آنها به وب سایت شما رجوع کنند.، یا اگر مسابقه و یا تخفیف ویژه ای برای محصولات و خدمات خود در نظر دارید می توانید با ارائه کد تخفیف کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید.

خرید رپورتاژ آگهی تسمینو با بهترین تعرفه و مشاوره رایگان
خرید رپورتاژ آگهی با تسمینو زمان شما را بهینه می کند که بتوانید اوقات خود را در این روزهای شلوغِ کرونایی بر روی موضوعات مهمتری متمرکز کنید. تسمینو با تعرفه های مناسب، مشاوره رایگان و فراهم آوردن پنل اختصاصی در وب سایت خود آماده ارائه خدمات خرید رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک اعتباری و سفارش تولید محتوا برای رپورتاژآگهی است. برای خرید رپورتاژ آگهی وارد لینک : https://www.tesmino.com/reportage/

 
کد مطلب: 61709
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


باقر سعیدی فر
feedback
مقالتون عالی بود میخواستم بپرسم برای گذاشتن رپورتاژ باید هر رپورتاژی که منتشر می کنیم متفاوت از بقیه باشه ممنون میشم از پاسخگویتون
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام