کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاکستان به تیک‌تاک هشدار داد

1 مرداد 1399 ساعت 14:42

ایتنا - مقامات پاکستانی معتقدند که تیک تاک دختران جوان را تشویق به انتشار ویدئوهای کوتاه اغواگرانه و غیراخلاقی برای جلب توجه می‌کند و لذا مدیران این اپلیکیشن باید در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند.



مقامات شرکت مخابرات پاکستان به اپلیکیشن تیک تاک در مورد ایجاد بستری برای انتشار و توزیع مطالب غیراخلاقی و سوءاستفاده از دختران جوان هشدار دادند.

به گزارش ایتنا از مهر، مقامات پاکستانی معتقدند که تیک تاک دختران جوان را تشویق به انتشار ویدئوهای کوتاه اغواگرانه و غیراخلاقی برای جلب توجه می‌کند و لذا مدیران این اپلیکیشن باید در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند و اجازه ندهند دختران جوان از امکانات تیک تاک برای خودنمایی به شیوه‌هایی که در مکان‌های عمومی مناسب نیست، استفاده کنند.

بر همین اساس، پاکستان به تیک تاک هشدار داده که هر چه سریع‌تر جلوی نمایش محتوای ولنگارانه و غیراخلاقی را از طریق این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری ویدئو بگیرد و این نوع محتوا را شناسایی و حذف کند.

تیک تاک برای تولید و به اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی کوتاه ۱۵ تا ۶۰ ثانیه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و در میان جوانان پاکستانی و به خصوص دختران جوان محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از مردم پاکستان از اینکه تیک تاک به ابزاری برای خودنمایی دختران جوان مبدل شده، اظهار نارضایتی کرده اند.

ارسلان خالد مشاور امور رسانه‌های دیجیتال عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته اعلام کرد استفاده از تیک تاک برای خودنمایی دختران جوان امری است که موجب نگرانی والدین شده و به طور قطع با این مساله برخورد می‌شود. تیک تاک هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.


کد مطلب: 61704

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61704/پاکستان-تیک-تاک-هشدار

ايتنا
  https://www.itna.ir