۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت

ایتنا - درصورتی که قبوض تلفن ثابت در زمان مقرر پرداخت نشود،‌ ابتدا خط یک‌طرفه شده و اگر باز هم این روند ادامه داشته باشد، منجر به مسدود شدن تلفن خواهد شد.
روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق درگاه‌های بانکی بیشتر از سایت و درگاه‌های مخابرات طول می‌کشد بنابراین برای وصل شدن آنی تلفنی که قطع شده، بهتر است از درگاه‌های تلفنی و یا پورتال استفاده کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، درصورتی که قبوض تلفن ثابت در زمان مقرر پرداخت نشود،‌ ابتدا خط یک‌طرفه شده و اگر باز هم این روند ادامه داشته باشد، منجر به مسدود شدن تلفن خواهد شد. زمانی که تلفن ثابت قطع می‌شود، مشترکان همچنان می‌توانند اقدام به پرداخت قبض کرده تا تلفن خود را وصل کنند و روش‌های مختلفی هم برای پرداخت قبوض وجود دارد.

استفاده از کد دستوری  *۲۰۲۰#، پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس  www.tci.ir، شماره ۲۰۰۰ و سامانه مخابرات من از جمله روش‌های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت است. این در حالی است که اگر مشترکان از درگاه‌های بانکی اقدام به پرداخت قبض کنند، فرآیندهای بانکی ممکن است تا چند روز هم طول بکشد و در آن صورت تا زمان اعلام بانک، تلفن مشترک وصل نمی‌شود و مشترک پیامکی دریافت می‌کند مبنی بر اینکه پس از پرداخت وجه، به مراکز امور مشتریان یا اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کرده تا تلفنش وصل شود.

درحالی که روش‌های دیگر پرداخت از جمله از طریق شماره‌گیری ۲۰۰۰ یا پورتال مخابرات، امکان آنی وصل شدن تلفن را فراهم می‌کند. در شرایطی که این روزها به دلیل شیوع کرونا در کشور، افراد از انجام سفرهای درون‌شهری و کارهای غیرضروری منع شده‌اند، بهتر است از این روش‌ها به پرداخت صورت‌حساب خود اقدام کنند.
کد مطلب: 61683
برچسب ها: قبض تلفن ثابت
نام شما
آدرس ايميل شما