۰
plusresetminus
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷
اطلاعات دوران کرونا نشان می‌دهد:

گیمرها در سال 2020 بیش از یک دهه قبل برای بازی خرج کرده‌اند

ایتنا – صنایع بازی‌های کامپیوتری از جمله معدود صنایعی بوده‌اند که در طول دوران کرونا به صورت بسیار درخشانی عمل کرده و پیشرفتی باورنکردنی را تجربه کرده‌اند و آمار نیز این امر را تائید می‌کنند.
گیمرها در سال 2020 بیش از یک دهه قبل برای بازی خرج کرده‌اند
صنایع بازی‌های کامپیوتری از جمله معدود صنایعی بوده‌اند که در طول دوران کرونا به صورت بسیار درخشانی عمل کرده و پیشرفتی باورنکردنی را تجربه کرده‌اند و آمار نیز این امر را تائید می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، در حقیقت آمار و ارقام منتشر شده نشان می‌دهد که میزان خرج انجام شده برای صنایع بازی‌های کامپیوتری توسط مشتریان در ماه ژوئن سال 220 برابر با 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بوده است.
 
این آمار از سال 2009 تا به امروز کاملا بی نظیر بوده است و نسبت به سال گذشته با رشد چشمگیر 26 درصدی روبرو بوده سات که  همگی خبر از سالی خوب برای این صنایع دارند.
 
نکته مهم درباره این آمار این است که بازی‌های کامپیوتری معمولا یکی از انگیزه‌های اصلی باقی ماندن در خانه است و با توجه به ماهیت دوران قرنطینه، این قابلیت بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.
 
 

یکی از دلایل دیگر موفقیت یاد شده، عناوین بزرگ دنیای بازی‌های کامپیوتری است که در میان آن‌ها باید به مواردی مانند The Last of Us: Part II،  Animal Crossing: New Horizons  و در نهایت  Call of Duty: Modern Warfare اشاره کرد که همگی فروشی فوق‌العاده و استقبالی بی نظیر داشته‌اند.
 
البته نکته جالب این است که در طول ماه ژوئن، فروش سخت‌افزارهای بازی با افت روبرو بوده‌اند ولی رشد نرم‌افزاری توانسته است که به‌صورت کلی این صنایع را به پیش براند.
 
البته پیش‌بینی می‌شود که با معرفی پلی‌ استیشن 5 شاهد افت بیشتر فروش کنسول‌ها باشیم زیرا بسیاری از افراد به جای خرید کنسول فعلی، پول خود را برای خرید کنسول نسل بعدی در سال آینده ذخیره خواهند کرد.
 
کد مطلب: 61677
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام