کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای جزئیات دسته ویژه پلی استیشن 5

سايت خبری ايتنا , 1 مرداد 1399 ساعت 6:30

ایتنا – شرکت سونی در چند ماه گذشته با معرفی پلی‌ استیشن 5 موفق به جذب توجه رسانه‌ای در سطحی بسیار بالا شده است و حال پس از گذشت مدت زمانی نسبتا کوتاه از معرفی اولیه این محصول، اطلاعاتی درباره دسته منحصر به فرد این کنسول بازی را منتشر ساخته است.


شرکت سونی در چند ماه گذشته با معرفی پلی‌ استیشن 5 موفق به جذب توجه رسانه‌ای در سطحی بسیار بالا شده است و حال پس از گذشت مدت زمانی نسبتا کوتاه از معرفی اولیه این محصول، اطلاعاتی درباره دسته منحصر به فرد این کنسول بازی را منتشر ساخته است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، در حقیقت این اطلاعات توسط یکی از افراد برجسته دنیای بازی‌های کامپیوتری یعنی جف کیلی که ابداع کننده رخداد Game Awards است معرفی شده است و شامل اطلاعاتی جالب درباره این دسته است.
 
دسته این کنسول دارای یک قابلیت بسیار ویژه در دکمه‌های L2 و R2 است. این دو دکمه دارای قابلیت کنترل فشار هستند و بر اساس مثال کیلی، می‌توانند فشار کشیدن زه یک کمان را حس کنند و بر اساس فشار متوجه شود که زه چقدر کشیده شده است.
 

 
 
از قابلیت‌های دیگر این دسته باید به نوع خاص لرزش آن اشاره کرد که بر اساس راه رفتن روی محیط‌هایی مانند شن و ماسه و یا خاک سفت، لرزش‌های متفاوت و مخالفی را ایجاد می‌کند. همچنین سیستم صوتی این دسته نیز با همین ساختار لرزش هماهنگ است.
 
دیگر قابلیت‌ این دسته امکان استفاده از کنترل حرکتی دستگاه است و می‌توان به کمک آن بدون دست زدن به دکمه‌ها بسیاری از موارد داخل بازی را کنترل کرد.
 
این سیستم حسگر بسیار جالب بود و در دموی ارائه شده در بخشی از بازی جف گیلی مجبور بود برای چرخاندن یک فرفره، دسته خود را فوت کند که این امر در بازی به صورت مستقیم اعمال می‌شد.
 
همچنین از اطلاعات دیگری که کیلی در این باره منتشر کرده است نشان از این دارد که پلی استیشن 5 در زمان عرضه به صورت خودکار بازی‌‌ای به نام Astro’s Play room را در خود خواهد داشت که چندین ساعت بازی مفید را به همراه خواهد داشت.
 


کد مطلب: 61675

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61675/افشای-جزئیات-دسته-ویژه-پلی-استیشن-5

ايتنا
  https://www.itna.ir