۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷
مهلت ۲۴ ساعته سازمان حمایت از مصرف کنندگان:

اپراتورها قیمت بسته‌های اینترت را به قبل از ۱۳ تیرماه برگردانند

ایتنا - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اجرا کنند.
اپراتورها  قیمت بسته‌های اینترت را به قبل از ۱۳ تیرماه برگردانند

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اجرا کنند.

به گزارش ایتنا از  ایسنا، پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بسته‌ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، عباس تابش طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترت مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اصلاح کنند و از طریق خبرگزاری‌ها و جراید کثیرالانتشار درباره آن به مشترکین خود اطلاع رسانی کنند.

تابش همچنین به شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

از نیمه تیرماه سال جاری، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و نسبت به آن اعتراض کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها اخطار داد که باید ظرف ۱۰ روز رفع اثر کنند در غیر این صورت وارد کمیته جرائم می‌شوند. او همچنین از ارجاع، این موضوع به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تعزیرات حکومتی خبر داد.

ساعاتی پیش هم معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد.
کد مطلب: 61662
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه تنها قیمت ها تغییر نکرد ، بلکه آزار و اذیت شروع شد ، یک بسته اینترنت که میخری ، آنقدر قطعی داره تا اعتبار زمانی بسته تمام شود ، خدمات آنلاین هم یا جواب نمی دهد یا وقتی هم جواب میدن بلافاصله محکوم به استفاده از گوشی با برند غیر معروف محکوم میشیم ، یا استفاده از فیلترشکن و..... در نهایت پول پرداختی بابت بسته اینترنت به باد فنا رفته و مشترک محترم هم دست از پا درازتر ، دچار انواع افسردگی شده که ایکاش یه گوشی مطابق سلیقه اپراتورها داشتم شاید مشکل حل بشه ، حالا هم که جریمه شدند ، بیچاره به مشترک محترم که بدون شک با هزاران ترفند باید این مبلغ را به نوعی با همیاری به جیب اپراتورهای والامقام بریزند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام