۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

روند افزوده شدن قابلیت‌های کاربری به جیمیل ادامه دارد

ایتنا- گوگل در پی به‌روزرسانی‌های خود برای کاربران جی سوت، نرم‌افزارهای میت، داکز، رومز و چت خود را در درون جی میل یکپارچه کرده است.
روند افزوده شدن قابلیت‌های کاربری به جیمیل ادامه دارد
گوگل در پی به‌روزرسانی‌های خود برای کاربران جی سوت، نرم‌افزارهای میت، داکز، رومز و چت خود را در درون جیمیل یکپارچه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تصاویر به‌دست‌آمده از رخداد آنلاین Cloud Next  گوگل خبر از آن دارد که گوگل چت، داکز، رومز و میت برای کاربران جی سوت با جیمیل یکپارچه خواهند شد. علاوه بر این گوگل این خبر را به‌صورت رسمی تائید کرد.
 
بسیار منطقی است که گوگل بخواهد جیمیل را به مجموعه همکاری محل کار خود تبدیل کند زیرا این نرم‌افزار اولین بخشی است که بسیاری از کارمندان به سراغ آن می‌روند و هرروز برای چندین بار ایمیل‌های خود را چک می‌کنند. اسکرین شات عرضه شده از قابلیت‌های یاد شده در جیمیل iOS و اندروید نشان از آن دارد که ویژگی‌های یاد شده در قالب 4 آیکون در انتهای صفحه‌نمایش دیده می‌شود.
 
 
 
این آیکون‌ها در نسخه وب جیمیل در منوی سمت چپ قرار دارند. شما با استفاده از بخش چت می‌توانید با همکاران خود گفتگو کنید و از رومز برای چت گروهی بهره‌مند شوید. همچنین میت نیز به‌منظور ایجاد امکان تماس تصویری با همکاران در جیمیل ادغام ‌شده است.
 
به‌صورت کلی مجموعه نرم‌افزاری جی سوت، قابلیت‌ها و نرم‌افزارهای گر کاربرد گوگل را در یک قالب یکپارچه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران تجاری جیمیل ازاین‌پس می‌توانند به‌صورت همزمان روی یک سند کار کرده، به چت ویدئویی بپردازند و در همان رابط کاربری پیام دیگران را دریافت کنند.
 
علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی نیز به نرم‌افزار میت افزوده خواهد شد که بیشتر آن‌ها در نرم‌افزارهای رقیب وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید پس‌زمینه را تار کرده یا تغییر دهید، قرار ملاقات‌هایتان را دنبال کرده و با بالا بردن دست خود بتوانید جریان مکالمات را کنترل کنید. به نظر می‌رسد که گوگل با ارائه این ویژگی‌های جدید برای میت سعی دارد با زوم به رقابت بپردازد.
 
کد مطلب: 61641
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
به جایی میرسیم که هر کی یک اکانت با یک شماره انحصاری خواهد داشت ، و هر آنچه دارد ، اعم از همه رخدادهای از تولد تا مرگش ، تا کل دار و ندارش متصل به همان اکانت و شماره انحصاری خواهد بود. و آنزمان ست که .....‌‌‌‌ بگذریم ، !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام