کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان رونمایی از ردیاب سلامتی ارزان قیمت به همراه گلکسی واچ 3

سايت خبری ايتنا , 28 تير 1399 ساعت 9:08

ایتنا- خط تولید سامسونگ گلکسی فیت مقرون‌به‌صرفه با استقبال زیادی روبرو شد و شایعات تازه خبر از آن دارند که نسخه جدید این ردیاب‌های سلامت به‌زودی به بزار عرضه می‌شوند.


خط تولید سامسونگ گلکسی فیت مقرون‌به‌صرفه با استقبال زیادی روبرو شد و شایعات تازه خبر از آن دارند که نسخه جدید این ردیاب‌های سلامت به‌زودی به بزار عرضه می‌شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، فایلینگ انجام شده در کمیسیون ارتباطات فدرال خبر از آن می‌دهد که سامسونگ قرار است تا ردیاب سلامت جدیدی را به بازار عرضه کرد. در این فایلینگ در رابطه با مشخصات خود این ردیاب صحبتی نشده و تنها به تائید عرضه چنین دستگاهی اکتفا شده است.
 
انتظار می‌رود که سامسونگ در اواخر ماه جولای از گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز 2 رونمایی کند و این احتمال وجود دارد که ردیاب سلامت مقرون‌به‌صرفه جدیدی نیز به همراه این دو دستگاه رونمایی شود. بااین‌حال پرونده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال معمولا چند ماه زودتر از عرضه محصول نهایی افشا می‌شوند و همین امر ممکن است دلیلی بر آن باشد که این ردیاب به این زودی‌ها به بازار عرضه نشود.

 



ردیاب‌های گلکسی فیت و گلکسی فیت E به‌عنوان ردیاب‌های سلامت مقرون‌به‌صرفه در میانه ‌سال 2019 برای رقابت با فیت‌بیت آلتا، هواوی بند 3، هواوی بند 3 پرو و شیائومی می بند 4 معرفی شدند. به‌این‌ترتیب می‌توان اظهار کرد که فروش خوب این محصول دلیلی بر این شده است که سامسونگ نسخه جدید آن را نیز به بازار عرضه کند.
 
احتمال این وجود دارد که نام در نظر گرفته‌شده برای این ردیاب گلکسی فیت 2 باشد اما ازآنجایی‌که سامسونگ عنوان گلکسی واچ 2 را حذف کرد و مستقیم به سراغ عرضه گلکسی واچ 3 رفت، پس احتمال دارد که این محصول نیز با نام گلکسی فیت 3 عرضه شود.


کد مطلب: 61625

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61625/امکان-رونمایی-ردیاب-سلامتی-ارزان-قیمت-همراه-گلکسی-واچ-3

ايتنا
  https://www.itna.ir