۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

بهبود روش پخش محتوای چند رسانه‌ای در کروم

ایتنا- گوگل روش پخش محتوای چندرسانه‌ای در کروم را تغییر خواهد داد و به کاربران اجازه می‌دهد که بدون حرکت در بین سربرگ‌ها بتوانند محتوای چندرسانه‌ای خود را کنترل کنند.
بهبود روش پخش محتوای چند رسانه‌ای در کروم
گوگل روش پخش محتوای چندرسانه‌ای در کروم را تغییر خواهد داد و به کاربران اجازه می‌دهد که بدون حرکت در بین سربرگ‌ها بتوانند محتوای چندرسانه‌ای خود را کنترل کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گوگل با ساخت پنل کنترل معلقی کروم به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون توقف کار فعلی‌شان بتوانند محتوای چندرسانه‌ای را کنترل کنند. این قابلیت برای اولین بار توسط تیم Chrome Story در ماه ژوئن کشف شد اما هم‌اکنون توسعه‌دهندگان XDA موفق شدند تا از طریق یک پرچم (کنترلی که برای فعال مکردن قابلیت‌های آزمایشی استفاده می‌شود) آن را فعال کنند.

 

البته تمامی قابلیت‌هایی که به‌صورت پرچم عرضه می‌شوند به نسخه نهایی راه پیدا نمی‌کنند. برای مثال گوگل قابلیت آزمایشی روشن شدن اجباری حالت تاریک در وب‌سایت‌ها را منتفی کرده است. بااین‌حال این پرچم‌ها نشان‌دهنده راهبردهای جدید گوگل در رابطه با نرم‌افزارهایش است.
 
البته پیش‌ازاین نیز کمپانی گوگل افزودن کنترل‌کننده‌های چندرسانه‌ای به کروم را آزمایش کرده بود و سال گذشته یک دکمه پخش را در قسمت نوارابزار مرورگر ارائه کرد که کاربران می‌توانستند بدون جستجو برای کنترل‌کننده‌های مناسب در سربرگ‌های مختلف به توقف و پخش دوباره محتوای چندرسانه‌ای بپردازند.
 
البته تفاوت این کنترل‌کننده‌های جدید در این است که آن‌ها در تمامی سربرگ‌هایی که وارد می‌شوید در دسترسان هستند و شما برای مثال در حین کار کردن با گوگل شیت هم می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. با روند عادی شدن کار کردن در خانه به دلیل شیوع کرونا و پخش موزیک به هنگام کار کردن بدون ترس از ایجاد مزاحمت برای سایر همکاران می‌توان نتیجه گرفت که چنین قابلیتی می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربرد زیادی داشته باشد.
کد مطلب: 61623
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام