۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

عرضه نرم‌افزار "شبیه ساز پرواز" برای کامپیوترهای خانگی

ایتنا- اخبار حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم گرفته است که نسخه از بازی محبوب شبیه‌ساز پرواز را برای کامپیوترهای خانگی عرضه کند.
عرضه نرم‌افزار "شبیه ساز پرواز" برای کامپیوترهای خانگی
اخبار حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم گرفته است که نسخه از بازی محبوب شبیه‌ساز پرواز را برای کامپیوترهای خانگی عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تقریبا یک سال پس از آن که نسخه پری آلفای نسل بعدی بازی شبیه‌ساز پرواز به دست کاربران رسید، ساخت نسخه اصلی این بازی به پایان رسیده است. بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت در تاریخ 18 اوت برای کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود و به‌صورت بتا برای Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.
 
این بازی در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه استاندارد آن که 59.99 دلار قیمت دارد حاوی 20 هواپیما و 30 فرودگاه است. نسخه دولوکس این بازی با قیمت 89.99 دلار با 5 فرودگاه و پرواز اضافی به دست کاربر می‌رسد و نسخه پریمیوم دولوکس آن به قیمت 119.99 دلار عرضه شده و دارای 30 هواپیما و 30 فرودگاه است.
 
 

مایکروسافت به‌تازگی افشا کرده است که دنیای بازی تمامی گیمرهای شبیه‌ساز پرواز یکسان است و تمامی شرایط هر قبیل ترافیک هوایی و  آب‌وهوا برای آن‌ها برابر خواهد بود. علاوه بر سیستم چک‌لیست جدیدی با قابلیت هدایت ابزار تعاملی، گزینه‌های پرواز در شب و مدل‌سازی ایرودینامیک برای سطح کنترل بالاتر از 1000 در هر هواپیما وجود دارد.
 
شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه کامپیوتر شبیه‌ساز پرواز را پیش‌خرید کرده یا آن را از پیش روی نسخه کامپیوتر Xbox Game  Passنصب کنید. علاوه بر این می‌توانید ابزار جانبی دیگر از قبیل خط ایرباس رسمی که ماه گذشته توسط Thrustmaster  عرضه شد را خریداری کرده و بعد از عرضه کامل این بازی از آن بهره‌مند شوید.
کد مطلب: 61621
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام