۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

ایربادهای پیکسل در بازار جهانی عرضه شد

ایتنا- نسل دوم ایربادهای شرکت گوگل که تحت عنوان پیکسل بادز به بازار عرضه می‌شود بالاخره پس از ماه‌ها انتظار به بازار جهانی راه پیدا کرد.
ایربادهای پیکسل در بازار جهانی عرضه شد
نسل دوم ایربادهای شرکت گوگل که تحت عنوان پیکسل بادز به بازار عرضه می‌شود بالاخره پس از ماه‌ها انتظار به بازار جهانی راه پیدا کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، چند ماه پس‌ازآنکه گوگل دومین نسل از پیکسل بادز خود را برای بازار آمریکا عرضه کرد، تصمیم بر این شد که این دستگاه به بازار جهانی نیز راه پیدا کند. به‌این‌ترتیب کاربران واقع در کانادا، انگلیس، استرالیا، فرانسه، المان، ایرلند، ایتالیا، سنگاپور و اسپانیا در بین کسانی هستند که می‌توانند از طریق گوگل استور به خرید این محصول بپردازند.
 
در حال حاضر انتخاب رنگ این ایربادها بستگی به موقعیت مکانی و بازار عرضه شده دارد. در بیشتر کشورها فعلا می‌توان پیکسل بادز را به رنگ سفید تهیه کرد اما کاربران انگلیسی و کانادایی می‌توانند رنگ مشکی آن را نیز خریداری کنند. بااین‌حال گوگل در توییتی اعلام کرده است که ماه آینده رنگ‌های بیشتری از این دستگاه را به بازار عرضه خواهد کرد.
 
 

به‌این‌ترتیب سیم نایلونی در نسل بعدی ایربادهای گوگل حذف شده است و آن‌ها به‌صورت کاملا بی‌سیم به دست کاربر می‌رسند. علاوه بر این قابلیت پخش صدای این ایربادها به نسبت نسخه قبلی‌شان بسیار بهتر شده است و عملکرد دستیار هوشمند نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته است.
 
بااین‌حال برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که اتصال بلوتوث پیکسل بادز در برخی موارد خاص با مشکل مواجه می‌شود و در چنین شرایطی صدای پخش موسیقی به دائمی قطع می‌شود. گوگل در ماه گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تلاش است تا این مشکل آزاردهنده را برطرف کند.
کد مطلب: 61620
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام