کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایشگرهای هوشمند مایکروسافت تیمز دورکاری را تسهیل می‌کنند

سايت خبری ايتنا , 26 تير 1399 ساعت 9:37

ایتنا - نمایشگرهای مایکروسافت تیمز نمایشگرهای هوشمند کورتانا هستند که به عنوان یک ابزار کمکی برای گردش کاری روزانه افراد عمل می‌کند


مایکروسافت، علاوه بر ذکر جزئیات جدیدی برای نرم‌افزار تیمز، از نمایشگرهای Microsoft Teams نیز رونمایی کرد، که نمایشگرهای پرتابل کوچکی هستند که شامل میکروفون‌ها، اسپیکرها، و وب‌کم‌هایی برای استفاده با چت‌های ویدئویی هستند. بنا بر اعلام این شرکت، این نمایشگرها دستگاه‌هایی یکپارچه (all-in-one) هستند که اختصاصا برای کاربران تیمز ساخته شده و برای آنها امکان دسترسی صوتی به کورتانا و یک صفحه لمسی را فراهم می‌آورند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مایکروسافت تیمز یک پلتفرم همکاری برای کمک به کارکنان برای انجام کارهایشان در زمان دورکاری یا مشخصا در دپارتمان‌های مختلف است. نمایشگرهای مایکروسافت تیمز نمایشگرهای هوشمند کورتانا هستند که به عنوان یک ابزار کمکی برای گردش کاری روزانه افراد عمل می‌کند، و با اتصال به یک لپتاپ و امثال آن ابزارهای ارتباطات از راه دور کیفیت بالا در کنار یک رابط دسترسی سریع راحتتر فراهم می‌آورد.
 
نمایشگرهای تیمز دارای آن چیزی هستند که مایکروسافت با عنوان یک رابط «قابل مشاهده سریع» مورد اشاره قرار می‌دهد که امکان دسترسی سریع به چت، تماس‌ها، لیست مخاطبان، تقویم، پست صوتی، و چیزهای دیگر را فراهم می‌آورد. کاربران می‌توانند به سرعت پیامها یا منشنها، جلسات آتیشان و قرارهای دیگران، و دیگر موارد را ببینند. همچنین، این نمایشگرها امکان دسترسی صوتی به کورتانا، دستیار شخصی مایکروسافت، را فراهم می‌آورند.
 


به کاربران درجه مشخصی از کنترل شخصی‌سازی بر نمایشگر مایکروسافت تیمز داده شده است، از جمله توانائی تغییر والپیپر. این نمایشگر با PC اصلی کاربر یکپارچه‌سازی می‌شود، بدین معنا که آنها می‌توانند با استفاده از لپتاپ یا دسکتاپشان نمایشگر را لاک یا آنلاک کنند. همچنین، این یکپارچه‌سازی کاربران را قادر به مشارکت در جلسات تیمز با استفاده از هر یک از دستگاه‌هایشان می‌سازد.
 
مایکروسافت می‌گوید که نمایشگرهای تیمز قابلیت‌های امنیتی گرید سازمانی و امنیت ضروری را ارائه می‌کنند، از جمله شاترهایی برای پوشش دادن وبکم، سوئچیهای بی‌صدا کردن برای میکروفونها، sign-inها با استفاده از اعتبارنامه‌های Azure Active Directory، یک پورتال ادمین برای مدیریت و به‌روزرسانی دستگاه‌ها، و سرویس‌های گرید سازمانی کورتانا.
 
نخستین نمایشگر مایکروسافت تیمز ThinkSmart View لنوو خواهد بود، و به زودی یک مدل از شرکت Yealink به آن ملحق خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 61616

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61616/نمایشگرهای-هوشمند-مایکروسافت-تیمز-دورکاری-تسهیل-می-کنند

ايتنا
  https://www.itna.ir