۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

پروژه جدید گوگل؛ ساخت تبلت

ایتنا - گوگل «در حال کار بر روی تجربه تبلتی، هم برای کاربران و هم توسعه‌دهندگان، است».
پروژه جدید گوگل؛ ساخت تبلت
گوگل درباره آینده‌اش در زمینه تبلت‌های مبتنی بر اندروید و/یا سیستم عامل کروم توضیحاتی داد. البته خیلی به طور مختصر و نه به شکلی که قطعا تضمینگر این باشد که به این زودی‌ها در حال کار بر روی ساخت نوعی از سخت‌افزار جدید هستند. ولی با این وجود، به گفته یکی از نمایندگان "تیم مشارکت اندرویدی" به این نکته اذعان شده است که گوگل «در حال کار بر روی تجربه تبلتی، هم برای کاربران و هم توسعه‌دهندگان، است».
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، یک نماینده تیم مشارکت اندرویدی می‌گوید که این تیم «شاهد برخی نوآوری‌های جالب از سوی شرکایش در حوزه ساخت تبلت بوده است، ولی قطعا برای بهبود فضا وجود دارد». در این راستا، آنها این موضوع را در ارائه‌شان در هفته موسوم به «گوشی‌های ماورای اندرویدی» در ماه اوت می‌گنجانند.
 
«ما همچنین این افزایش اهمیت را با معرفی دستگاه‌های تاشو در بازار گوشی شاهد هستیم – تجربیات مشابهی وجود دارد. گوش به زنگ هفته «گوشی‌های ماروای اندرویدی» ، که از 21 مرداد شروع می‌شود، باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید».
 
گوگل به تقویم «11 هفته‌ای» توسعه‌دهندگان اندرویدش اشاره کرد. در این تقویم موضوعات مختلفی وجود داشته (و دارد)، از جمله افراد و هویت، یادگیری ماشین، حریم خصوصی و امنیت، و تطابق‌پذیری اندروید 11.
 
از 13 ژوئیه، این جلسات با موضوع زبانها، Android Jetpack، ابزارهای توسعه‌دهنده اندروید، توزیع و پولی‌سازی اپ، و از دهم تا چهاردهم اوت، گوگل "گوشیهای ماورای اندرویدی" را عرضه خواهد کرد».
 
در گذشته، گوگل بیش از یک بار این موضوع را ارائه کرد. یکی از غیرعادیترین مثال‌های دوران مدرن «گوشی‌های ماورای اندرویدی» به پلتفرم‌های چندنمایشگره مربوط می‌شد – مانند یک گوشی به باز می‌شود و به یک تبلت تبدیل می‌شود.
 

دستگاه‌های «گوشی‌های ماورای اندرویدی» که به طور بالقوه سامسونگ ممکن است در پنجم اوت از آنها رونمایی کند:
  • گلکسی نوت 20 / نوت20 اولترا
    گلکسی Z Fold 2
    گلکسی Z Flip 5G
    گلکسی Tab S7
    گلکسی Tab S7+
 
گوگل همچنین در یک آپدیت Android TV خاطرنشان نموده است که هفته «گوشی‌های ماورای اندرویدی» دربرگیرنده «منابع حتی بیشتری برای توسعه‌دهندگان از Android TV خواهد بود». گوگل همچنین 6 نوع دستگاه جدید را در جدیدترین آپدیتش برای «دستگاه‌های سرگرمی خانگی هوشمند» که با دستیار گوگل کار می‌کنند گنجاند.
 
تصویری که در بالای این مطلب مشاهده می‌کنید یک طرح مفهومی از تبلت تاشو ساخت شرکت TCL است. با اینکه این صرفا یک اثبات مفهومی بود ولی یک نشانه خوب این واقعیت است که این نوع از دستگاه‌ها به زودی رواج خواهند یافت.
 
کد مطلب: 61613
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام