۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
در راستای حرکت به سمت اتوماسیون فرایند روباتیک،

آی‌بی‌ام شرکت WDG Automation را به تملک در می‌آورد

ایتنا - با توجه به اینکه پاندمیک کووید-19 نیاز به اتوماسیون را تشدید کرده است RPA به یک حوزه داغ تبدیل شده است
آی‌بی‌ام شرکت WDG Automation را به تملک در می‌آورد
روند به تملک در آوردن شرکت‌های کوچکتر اتوماسیون فرایند رباتیک (RPA) توسط شرکتهای بزرگ ادامه دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ZDNet، آی‌بی‌ام گفت که شرکت برزیلی نرم‌افزاری WDG Automation، متخصص در زمینه اتوماسیون فرایند رباتیک، را خواهد خرید.
 
ضوابط این قرارداد، که انتظار می‌رود در سه‌ماهه سوم 2020 منعقد شود، افشا نشده است.
آی‌بی‌ام اعلام کرد که WDG Automation (که قبلا با نام WDG Soluções Em Sistemas E Automação De Processos LTDA شناخته می‌شد) این شرکت را قادر به گنجاندن RPA در پورتفوی خود خواهد ساخت. سرویس‌های آی‌بی‌ام از WDG Automation برای تلاش‌های متحول‌سازی دیجیتالی مشتریان و امور تحلیلی و بارهای کاری هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.
 
با توجه به اینکه پاندمیک کووید-19 نیاز به اتوماسیون را تشدید کرده است RPA به یک حوزه داغ تبدیل شده است، و به ندرت کسی پیدا می‌شد که حتی پیش‌بینی کند آی‌بی‌ام به فاصله اندکی از روی کار آمدن آرویند کریشنا مدیرعامل جدیدش اقدام به تملک یک شرکت فعال در زمینه RPA کند. گذشته از هر چیز، کریشنا پیشبینی کرده است که همه شرکت‌ها حول AI متحول خواهند شد.

با اینکه Blue Prism، Automation Anywhere و Pegasystems شرکت‌های بزرگتری در زمینه RPA به شمار می‌روند، ولی غولهای نرم‌افزار سازمانی شروع به خرید شرکت‌های کوچکتر کرده‌اند. به عنوان مثال، مایکروسافت اخیرا Softomotive را به تملک در آورد. SAP شرکت Contextor SAS را خرید. آپیان نیز به خرید Novayre Solutions SL اقدام کرد.  

 

بیگ بلو گفت که این تملک قابلیتهای کنونی اتوماسیون آن را ارتقاء خواهد داد. پورتفوی WDG Automation شامل RPA، اتوماسیون، پاسخ صوتی تعاملی، و چت‌باتها، و همچنین تکنولوژی برای انجام اتوماسیونها بدون کمک IT می‌شود.
 
افزون بر این، آی‌بی‌ام در صدد است تا 600 کارکرد پیش‌ساخته RPA را از WDG Automation در Cloud Pack for Automation خود تلفیق کند. آی‌بی‌ام همچنین افزود که قابلیتهای WDG Automation در ابزار هوش مصنوعی Watson AIOps و «بسته ابری برای مدیریت چندابری» تعبیه خواهد شد.
 
پایگاه مشتریان WDG Automation تا حدود زیادی محلی و منطقه‌ای است، ولی RPA مستقل از زبان است. مایکل جیلفیکس، نایب رییس یکپارچه‌سازی ابری در آی‌بی‌ام، گفت:
اجرای اسکریپت RPA مستقل از زبان است، بدین معنا که از زبانهای محلی برای دیتا پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی WDG امروز از داده‌های یونیکد پشتیبانی می‌کند. وقتی ما این تکنولوژی را به بازارهای دیگر ببریم مستندات و رابط کاربری را به زبانهای محلی ترجمه خواهیم کرد تا شروع به کار برای مخاطبان محلی آسان شود. و بله، شرکت WDG Automation در برزیل مستقر است و مشتریان محلی/منطقه‌ای دارد، ولی نیت IBM برای تملک WDG Automation پیشبرد بیشتر قابلیتهای جامع اتوماسیون مبتنی بر AI است، که از فرایندهای کسب و کار تا عملیاتهای IT را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
 
کد مطلب: 61611
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام