۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰

احتمال افزایش قیمت آیفون 12 بدلیل استفاده از فناوری 5G

ایتنا- شایعات پیرامون آیفون 12 حاکی از آن است که این همراه هوشمند به دلیل برخورداری از فناوری‌های خاص با قیمت پایه 749 دلار به بازار عرضه خواهد شد.
احتمال افزایش قیمت آیفون 12 بدلیل استفاده از فناوری 5G
شایعات پیرامون آیفون 12 حاکی از آن است که این همراه هوشمند به دلیل برخورداری از فناوری‌های خاص با قیمت پایه 749 دلار به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که شروع قیمتی سری دستگاه‌های آیفون 5G از 649 دلار باشد اما اخباری که به‌تازگی در این رابطه به‌دست‌آمده اند تأکید دارند که برچسب قیمتی این همراه‌های هوشمند بسیار بیشتر از این ارقام خواهد بود.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از تحلیلگری به نام جف پو حاکی از آن است که نسخه 5.4 اینچی آیفون 12 با قیمت 749 به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری 100 دلار بیشتر از شایعات گذشته است و نسبت به مدل پایه آیفون 11 به میزان 50 دلار گران‌تر است. بااین‌حال شایعه شده است که آیفون 12 نسبت به آیفون 11 صفحه‌نمایشی کوچک‌تر دارد و ایرپاد و شارژر نیز همراه آن عرضه نخواهد شد.
 
پو مدعی شده است که استفاده از فناوری‌های 5G و صفحه‌نمایش OLED دلیل اصلی این تصمیم‌گیری بوده است. ما شاهد آن بود که فناوری 5G قیمت تلفن‌های همراه دیگر را افزایش داده است پس این احتمال وجود دارد که چنین افزایش قیمتی در آیفون 12 نیز مشاهده شود.
 
 
 
البته منبعی که پیش‌ازاین به 649 دلاری بودن آیفون 12 استاندارد تأکید داشت، اظهار کرده بود که آیفون 12 مکس با صفحه‌نمایشی 6.1 اینچی به قیمت 749 دلار به بازار عرضه می‌شود. پس اگر اظهارات پو درست باشد مکی توان انتظار داشت که قیمت این همراه هوشمند از 799 دلار شروع شود.
 
همچنین این شانس وجود دارد که مدل برتر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس گران‌تر ازآنچه پیش‌ازاین گمانه‌زنی شده بود باشند. بااین‌حال هنوز این احتمال وجود دارد که اپل برای رقابت بیشتر در بازار قیمت محصولات خود را کاهش بدهد. این کمپانی در سال جاری از همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه آیفون SE رونمایی کرد و همچنین گفته می‌شود که نسخه‌هایی از آیفون 12 و آیفون 12 مکس با فناوری 4G به بازار عرضه می‌شود.
 
این شایعه بسیار مهم است زیرا افزایش قیمت سری آیفون 12 به دلیل استفاده از فناوری 5G خواهد بود و گزارش‌هایی که پیش‌ازاین عرضه شده است، قیمت در نظر گرفته‌شده برای مدل‌های 4G آیفون 12 و آیفون 12 مکس را به ترتیب 549 و 649 در نظر گرفته است. بااین‌حال تمامی این اطلاعات در حد شایعه و گمانه‌زنی است و باید برای دریافت اطلاعات رسمی تا روز رونمایی از این محصول منتظر ماند.
 
کد مطلب: 61606
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام