کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل درباره بستن مک‌بوک‌ها در حین استفاده از کاورهای وبکم هشدار داد

سايت خبری ايتنا , 25 تير 1399 ساعت 2:00

ایتنا - بسیاری از کاربران شروع به استفاده از کاور وبکم کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که از وبکمشان برای جاسوسی از آنها استفاده نشود. این کار لزوما یک بدگمانی بیجا نیست، ولی ممکن است با برخی از دستگاه‌ها به مشکل برخورد.


اگر شما از یک کاور وبکم استفاده می‌کنید، باید آن را پیش از بستن مک‌بوکتان بردارید. اپل با ارائه این توصیه هشدار داده است که بستن یک مک‌بوک، شامل مدل‌های ایر و پرو، در حین استفاده از یک کاور وبکم می‌تواند، به علت فاصله جزئی بین آن و کیبورد، منجر به صدمه به نمایشگر لپتاپ شود. در عوض، اپل کاربران را ترغیب نموده که از نشانگر LED برای تعیین روشن بودن یا نبودن وبکم استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، بسیاری از کاربران شروع به استفاده از کاور وبکم کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که از وب‌کمشان برای جاسوسی از آنها استفاده نشود. این کار لزوما یک بدگمانی بیجا نیست، ولی ممکن است با برخی از دستگاه‌ها به مشکل برخورد. برخی از کاورهای وبکم بیش از حد ضخیم هستند، به ویژه اگر شما از یک نوع دائمی‌تر آن استفاده می‌کنید که از یک مکانیسم لغزشی برای برداشتن آسان کاور استفاده می‌کنند.  
 
اپل، در وبسایت پشتیبانیش، هشدار داده است که مالکان مک‌بوک نباید از این کاورها استفاده کنند زیرا فضای کافی بین نمایشگر و کیبورد وجود ندارد. همچنین، این کاورها ممکن است با سنسور نور محیطی واقع در نزدیک دوربین تداخل پیدا کنند، که بر تکنولوژی True Tone و روشنایی اتوماتیک آن تاثیر می‌گذارد.

 


اپل توضیح داده است که کاربران مک‌بوک گزینه‌های دیگری هم دارند، از جمله دیدن نشانگر LED نزدیک وبکم برای مشخص شدن اینکه در حال استفاده است یا نه. وقتی وبکم روشن باشد، چراغ سبز ظاهر خواهد شد. این شرکت می‌گوید که این لپتاپ را به شکلی ساخته است که وبکم بدون روشن شدن نشانگر LED سبز فعال نمی‌شود.
 
همچنین، این شرکت خاطرنشان نموده است که کاربران مک‌بوک می‌توانند، از طریق قسمت System Preferences، کنترل کنند که چه اپهایی اجازه دسترسی به وبکم را داشته باشند.
کاربرانی که محیط کارشان آنها را ناچار به استفاده از یک کاور وبکم می‌کند چطور؟ اپل می‌گوید که در این موارد، کاور نباید قطورتر از یک دهم میلیمتر باشد، یعنی در حد ضخامت یک کاغذ پرینتر معمولی. همچنین، نباید از کاورهای دارای چسب استفاده شود.
 


کد مطلب: 61600

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61600/اپل-درباره-بستن-مک-بوک-ها-حین-استفاده-کاورهای-وبکم-هشدار

ايتنا
  https://www.itna.ir