کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین نسخه بتای عمومی iOS 14 عرضه شد

سايت خبری ايتنا , 28 تير 1399 ساعت 8:55

ایتنا- بالاخره اولین نسخه بتای عمومی iOS 14 برای کاربران عرضه شد و بر همین اساس تمامی کاربران آیفون‌های سازگار می‌توانند نسخه اولیه و ناتمام iOS 14 را دریافت کنند.


بالاخره اولین نسخه بتای عمومی iOS 14 برای کاربران عرضه شد و بر همین اساس تمامی کاربران آیفون‌های سازگار می‌توانند نسخه اولیه و ناتمام iOS 14 را دریافت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، کاربران برای دریافت این نسخه باید در ابتدا از آیفون خود روی یک کامپیوتر بک آپ بگیرند و سپس با مرورگر سافاری آیفون به صفحه بتای اپل رفته و دستورالعمل‌های آسان و سرراست آنجا را یک‌به‌یک انجام بدهند و با موفقیت این سیستم‌عامل را روی آیفون خود نصب کنند.
 
تنها بخش نه‌چندان آشنای این فرایند برای کاربران آیفون نصب پروفایل بتا است. شما باید با دنبال کردن دستورالعمل‌ها پروفایلی را از سافاری دانلود کرده و پس از باز کردن نرم‌افزار تنظیمات به دنبال اعلانی به نام « Profile Downloaded » در نزدیکی منوی بالایی بگردید. درصورتی‌که تمامی مراحل را به دستی انجام دهید می‌توانید برای دانلود iOS 14 آماده شوید.
 

 
 
زمانی که این بخش را به‌درستی پشت سر گذاشتید به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزاری رد سربرگ « General» تنظیمات بروید و نسخه بتای iOS 14 را دانلود کید. شما باید از اینجا نسخه iOS 14 را به‌صورت کامل دانلود کرده و پس از نصب آن روی دستگاه خود از قابلیت‌های جدید عرضه‌شده برای این نسخه لذت ببرید.
 
اپل iOS 14 را در ماه ژوئن باقابلیت‌های بسیار جذاب رونمایی کرد. شما در این نسخه می‌توانید به افزودن ویجت‌های هوا و.. بپردازید، از پشتیبانی تصویر در تصویر بهره‌مند شوید و جتی مرورگر و نرم‌افزار ایمیل پیش‌فرض خود را نیز تغییر بدهید. احتمال این وجود دارد که این نسخه از تمامی ویژگی‌های iOS 14 نهایی بهره‌مند نباشند یا برخی از آن‌ها به‌درستی کار نکنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا اگر آیفونی قدیمی در منزل دارید، از آن دستگاه برای تست iOS 14 استفاده کنید.
 


کد مطلب: 61590

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61590/اولین-نسخه-بتای-عمومی-ios-14-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir