۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۷

تهدید و اخاذی اینترنتی از دختر جوان

ایتنا - فردی که با بدست آوردن اطلاعات خصوصی دختری جوان و تهدید به انتشار اطلاعات او در فضای مجازی قصد سوءاستفاده و آزار و اذیت او را داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
تهدید و اخاذی اینترنتی از دختر جوان

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با بدست آوردن اطلاعات خصوصی دختری جوان و تهدید به انتشار اطلاعات او در فضای مجازی قصد سوءاستفاده و آزار و اذیت او را داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایتنا از پايگاه اطلاع رسانی پليس فتا، سرهنگ مرتضوی رئيس پليس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: شاكی ادعا کرده فردی مدتی است در شبكه‌های اجتماعی مجازی مكرراً با پيام‌های غير اخلاقی خود موجب مزاحمت وی شده و آرامش را از وی سلب کرده است.
وی افزود: در جريان رسيدگی به شكايت واصله از طرف دختری جوان مبنی بر اينكه فردی ناشناس اطلاعات شخصی او را بدست آورده و با تهديد انتشار آنها در فضای مجازی قصد سوءاستفاده و آزار و اذيت او را دارد لذا بررسی موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد :همچنين فرد خاطی اقدام به اضافه کردن شاكی به گروه‌های غير اخلاقی زيادی نموده كه باعث ايجاد مزاحمت از طرف ديگر كاربران شده است.
این مقام مسئول بیان داشت: با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط كارشناسان پليس فتا متهم جوانی 30 ساله به هويت ماهان.ر شناسايی و دستگير شد.

رئيس پليس فتا اصفهان با اشاره به این که شبكه‌های اجتماعی اگر به درستی مورد استفاده قرار نگيرد و كاربران آن با احتياط وارد اين فضا نشوند در دام شيادين و تبهكاران قرار خواهند گرفت، خاطر نشان کرد : از توصيه‌های مهم پليس فتا عدم ارتباط با افراد غريبه و ورود به گروه‌های ناشناس است زيرا اين گروه‌ها محلی برای به دام انداختن دختران و كاربران است و مجرمين زيادی در اين گروه‌ها فعاليت دارند.
کد مطلب: 61573
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام