کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان استفاده از الکسا به صورت کاملا صوتی روی دستگاه‌های اندروید و iOS

سايت خبری ايتنا , 28 تير 1399 ساعت 21:00

ایتنا- به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار دستیار هوشمند الکسا به شما این امکان را می‌دهد که بدون دخالت دست از این دستیار استفاده کنید.


به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار دستیار هوشمند الکسا به شما این امکان را می‌دهد که بدون دخالت دست از این دستیار استفاده کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، امکان کنترل بدون دخالت دست دستیار هوشمند الکسا برای تمامی دستگاه‌های مجهز به این دستیار فعال است اما نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند الکسا از این ویژگی بهره‌مند نبود. بااین‌حال آمازون بالاخره این قابلیت را با به‌روزرسانی جدیدی برای تمامی دستگاه‌های اندروید و Ios عرضه کرد.
 
به‌این‌ترتیب تنها با باز کردن دستی یا خودکار الکسا از طریق دستیار گوگل یا سیری می‌توانید به قابلیت استفاده بدون دخالت دست این دستیار هوشمند دسترسی داشته باشید. شما از آنجا می‌توانید با صدای خود الکسا را کنترل کنید و از او بخواهید تا وظایفی از قبیل پخش موزیک، کنترل خانه هوشمند و هر کاری که از دستش برمی‌آید را برایتان انجام بدهد.

 


دستیار الکسا همیشه از طریق نرم‌افزار آن در دسترس بوده است اما تاکنون شما برای کنترل صوتی این دستیار هوشمند حتما باید دکمه الکسای موجود در انتهای نوار کنترل دستگاه را فشار می‌دادید. هم‌اکنون با روشن بودن این نرم‌افزار می‌توانید آن را بدون دخالت دست کنترل کنید. به‌محض این‌که کلمه بیدارباش را بگویید، نواری آبی برایتان نمایش داده می‌شود که نشان‌دهنده آن است که الکسا درخواست شما را بررسی می‌کند.
 
شما برای دریافت این قابلیت باید اول نرم‌افزارتان را به‌روز کنید. سپس گزینه‌ای برایتان نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد تا حالت هندزفری را روشن کنید. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید این قابلیت را در بخش تنظیمات غیرفعال کنید. البته برای استفاده از این قابلیت باید همراه هوشمند شما قفل نباشد و نرم‌افزار الکسا نیز باز باشد.
 
این قابلیت در طی چند روز آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد و مطابق معمولا چند روزی طول می‌کشد تا به‌تمامی مناطق جغرافیایی برسد.


کد مطلب: 61562

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61562/امکان-استفاده-الکسا-صورت-کاملا-صوتی-روی-دستگاه-های-اندروید-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir