کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعت‌های هوشمند جدید با امکان شارژ از طریق نور خورشید

سايت خبری ايتنا , 24 تير 1399 ساعت 9:17

ایتنا- گزارش‌ها خبر از آن دارد که کمپانی گارمین به‌تازگی از سری ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به فناوری شارژ خورشیدی خود رونمایی کرد.


گزارش‌ها خبر از آن دارد که کمپانی گارمین به‌تازگی از سری ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به فناوری شارژ خورشیدی خود رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از ضعف‌های اصلی ساعت‌های هوشمند خالی شدن سریع باتری آن‌ها است و می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها با هر بار شارژ نهایتا یک هفته روشن باشند. بااین‌حال کمپانی گارمین بر این باور است که با استفاده از فناوری شارژ خورشیدی می‌توان این مشکل بزرگ را برطرف کرد.
 
بر همین اساس ساعت‌های هوشمند این کمپانی به نام‌های Fenix 6S و 6S  پرو به این قابلیت مجهز شده‌اند. عمر باتری Fenix 6S در حالت عادی 9 روز است اما اگر مدتی از روز را در بیرون از منزل سپری کنید می‌توانید انتظار داشته باشید که این دستگاه تا دو روز و نیم نیز روشن بماند. این مدت در نسخه پرو این همراه هوشمند افزایش پیدا کرده است و در حالت عادی تا 14 روز و در حالت قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا 16 روز روشن خواهد بود.
 


شما با استفاده از هر دو مدل این ساعت هوشمند می‌توانید فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوه و حتی صخره نوری را ردیابی کنید. علاوه بر این ویجت سازگاری (Acclimation) این ساعت هوشمند به شما این امکان را نی دهد که ارتفاع فعلی خود را اندازه‌گیری کرده و آن را با میزان اکسیژن‌رسانی بدنتان مقایسه کنید. به‌این‌ترتیب ساعت هوشمند شما می‌تواند به هنگام کوه‌نوردی از میزان کیفیت تنفس‌های شما در ارتفاعات بالا آگاه شود.
 
علاوه ر این سری ساعت‌های هوشمند Instinct این کمپانی از سه مدل جدید خورشیدی به نام‌های Instinct Solar، Instinct Solar Surf Edition و Instinct Solar Tactical Edition بهره‌مند شده است. گارمین مدعی شده است که اگر در این ساعت‌های هوشمند حالت ذخیره باتری را فعال کنید می‌توانید به‌صورت کامل از شارژر بی‌نیاز باشید. همچنین این ساعت‌های هوشمند در حالت‌های دیگر نیز می‌توانند تا 50 روز بدون نیاز به شارژ دوام بیاورند.
 
آخرین ساعت هوشمند این سری Tactix Delta است که برای افراد نظامی طراحی شده است. مدل فعلی این ساعت هوشمند می‌تواند تا 21 ساعت روشن باشد و مدل خورشیدی آن در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، این زمان را به 24 روز افزایش می‌دهد.


کد مطلب: 61561

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61561/ساعت-های-هوشمند-جدید-امکان-شارژ-طریق-نور-خورشید

ايتنا
  https://www.itna.ir