۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۳۰

نرم‌افزاری برای ضبط ویدیو در حالت پرتره

ایتنا- نرم‌افزار Focos Live که کاربران آیفون این امکان را می‌دهد که با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود به ضبط ویدیو در حالت پرتره بپردازند.
نرم‌افزاری برای ضبط ویدیو در حالت پرتره
نرم‌افزار Focos Live که کاربران آیفون این امکان را می‌دهد که با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود به ضبط ویدیو در حالت پرتره بپردازند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، نرم‌افزار Focos Live برای ضبط ویدیو در حالت پرتره ساخته شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار به ضبط ویدیو پرداخته و سپس اندازه دیافراگرام را به‌منظور تغییر میزان تاری پس‌زمینه در بخش ویرایشگر نرم‌افزار تغییر بدهند.
 
آن‌ها همچنین می‌تواند نقطه کانونی را نیز تغییر داده و از نرم‌افزار بخواهند تا نقطه تایین شده را در طول کلیپ دنبال کند. همچنین قابلیت دیگر این نرم‌افزار به کاربر این امکان را می‌دهد که دقیقا به‌صورت برعکس عمل کرده و با تار کردن پیش‌زمینه شفافیت پس‌زمینه را افزایش بدهد.

 

قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار زیاد است و تنها به ضبط ویدیو در حالت پرتره محدود نمی‌شود. برای مثال شما می‌توانید دستگاه را به حالت عمودی نگه دارید ولی درعین‌حال به ضبط ویدیو در حالت landscape بپردازید. همچنین ویرایشگر ویدیو قدرتمندی  در این نرم‌افزار وجود دارد که علاوه بر تنظیم اثر بوکه به شما اجاره می‌دهد که سرعت ویدیو را افزایش دهد یا رنگ تصویر را از پیش تعیین کنید.
 
البته این نرم‌افزار هیچ‌گاه نمی‌تواند جایگزین یک دوربین DSLR یا بدون آینه شود. اما اگر به دنبال آن هستید که ویدیوهای خانوادگی‌تان را جذاب‌تر کنید، می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید. شما می‌توانید این نرم‌افزار را به‌صورت رایگان از اپ استور دانلود کرده و بدون پرداخت پول از بیشتر ویژگی‌های آن استفاده کنید.
 
علاوه بر این اگر از مدل‌های آیفون قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، می‌توانید نرم‌افزاری دیگر از این توسعه‌دهنده به نام Focos را دانلود کنید و با استفاده از آن در آیفون قدیمی‌تان هم به ثبت تصاویر در حالت پرتره بپردازید.
کد مطلب: 61559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام