۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

گوشی‌های هوشمند سامسونگ از 2021 بدون شارژر عرضه می‌شوند

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که سامسونگ از سال 2021 تلفن‌های همراه هوشمند خود را بدون شارژر عرضه خواهد کرد.
گوشی‌های هوشمند سامسونگ از 2021 بدون شارژر عرضه می‌شوند
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که سامسونگ از سال 2021 تلفن‌های همراه هوشمند خود را بدون شارژر عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، سامسونگ قرار است تا با شروع سال 2021، همراه‌های هوشمند خود را بدون شارژر به بازار عرضه کند. استدلال این تصمیم آن است که بیشتر کاربران در خانه خود یک شارژر یواس‌بی نوع C دارند. همچنین این کار موجب می‌شود که سامسونگ هزینه شارژرها را صرف به کار بردن اجزای گران‌قیمت 5G بکند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که سامسونگ در حال حاضر برای چگونگی اجرای این تصمیم با شرکای خود در حال رایزنی است زیرا این احتمال وجود دارد که کمپانی‌های تأمین‌کننده شارژر این شرکت با مشکلات عدیده‌ای روبرو شوند. همچنین سامسونگ احتمالا به همین خاطر در ابتدا تنها برخی از مدل‌های خاص را بدون شارژر عرضه خواهد کرد.

 

عرضه تلفن‌های همراه هوشمند بدون شارژر چندان کاربران را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و تأثیر بسیار مناسبی بر کاهش تولید زباله‌های الکترونیکی خواهد گذاشت. بااین‌حال استفاده از یک شارژر قدیمی ممکن است نتواند همراه‌های هوشمند جدید را با سرعت بالایی شارژر کند و پرداخت پول برای خرید یک شارژر سریع‌تر ممکن است برای برخی از کاربران خوشایند نباشد.
 
سامسونگ می‌تواند برای جلب رضایت مخاطبان خود کوپن‌های ویژه‌ای را به‌منظور خرید شارژر دستگاه عرضه‌شده به‌صورت جداگانه در جعبه قرار بدهد. تخفیف‌های خرید شارژر با خرید هر تلفن همراه نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد که از آن طریق مخاطبان بتوانند در صورت لزوم، به خرید شارژر بپردازند.
کد مطلب: 61558
نام شما
آدرس ايميل شما


جبار
feedback
Iran, Islamic Republic of
اين ديگه چكار مسخره اي هست؟!!!
رادین
feedback
Iran, Islamic Republic of
تصمیم مدیران ارشد سامسونگ هیچ ربطی به کم کردن آلودگی های ناشی از قطعات الکترونیک نداره. صرفا برای کم کردن هزینه هاشونه. قطعا استفاده از شارژر قدیمی برای گوشی جدید باعث تغییر میزان شارژ باطری و در نتیجه کم شدن عمر باطری میشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام