۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸

افشای عکس‌ها و اطلاعات جدید از گلکسی واچ 3

ایتنا - شراکت سامسونگ و مایکروسافت نیز کم کم بر روی صفحه ریزنقش این ساعت نمودار می‌شود.
افشای عکس‌ها و اطلاعات جدید از گلکسی واچ 3
حتی پیش از آنکه گلکسی نوت 20 روی عرصه نمایش مجازی برود، سامسونگ ممکن است گجت پوشیدنی بعدیش را معرفی کند و شاید هم همه را در رویداد Unpacked 2020 معرفی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گلکسی واچ 3 در دو سایز عرضه خواهد شد، SM-R850  41 میلیمتری و SM-R840 45 میلیمتری، البته آنگونه که از آنالیز انجام شده توسط وبسایت xda-developers بر روی فریم‌ور آن پیداست. ولی به جز سایز و باتری‌ها، به ترتیب، 247 mAh و 340 mAh، این دو به طور کامل از هر نظر یکسان خواهند بود، از رزولوشن صفحه 360×360 تا Exynos 9110 که از سال 2018 پردازنده ساعت‌های هوشمند سامسونگ بوده است.  
 
ساعت‌های هوشمند حداقل بر روی One UI 2.0 عمل خواهند کرد، که در حال حاضر جدیدترین ورژن آن بر روی خانواده گلکسی واچ و همچنین Gear S3 سامسونگ در دسترس است. از جمله ویژگی‌های جدید این ساعت فیس‌های جدید با لبه‌های دیجیتالی قابل سفارشی‌سازی است.

بر روی این لبه‌ها اطلاعات مختلف و همچنین کنترل‌های اسمارت‌واچ می‌تواند نمایش داده شود، از جمله ساعت جهانی، ردیابی فعالیت، کنترل پاورپوینت، و آلارم. حتی یک فیس ساعت آب و هوای دینامیک وجود دارد که بسته به شرایط آب و هوایی محل کنونی شما تغییر خواهد کرد.

 

شراکت سامسونگ و مایکروسافت نیز کم کم بر روی صفحه ریزنقش این ساعت نمودار می‌شود. به جای اپ ایمیل خود سامسونگ، یک اپ ساعتی Outlook مایکروسافت به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود. لبه دیجیتال کنترل پاروپوینت تعبیه‌شده داخلی نیز یک نمود دیگر این همکاری است. خوب یا بد، به هر حال بیکسبی همچنان تنها دستیار مجازی خواهد بود که بر روی مچتان خواهید داشت.
 
اگرچه اطلاعات بسیاری درباره گلکسی واچ 3 وجود دارد، ولی همچنان برخی چیزها مبهم مانده‌اند. سایت XDA نتوانست تایید کند که کنترلهای اشاره‌ای جدیدی، مانند سریع تکان دادن برای قطع زنگ تماس‌ها خواهد داشت. این سایت همچنین بر این باور است که تاریخ اعلام شده قبلی 22 ژوئیه برای معرفی واچ 3 نادرست است و سامسونگ رونمایی از آن را در کنار گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی S20 Fan Edition، و گلکسی Tab S7  و +Tab S7 در 5 اوت انجام خواهد داد.
 
 
کد مطلب: 61553
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام