۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

استفاده از آیفون 12 با یک دست بسیار آسان خواهد بود

ایتنا- شایعات به دست آمده حاکی از آن است که مدل پایه آیفون 12 در اندازه‌ای کوچک‌تر از آیفون 7 ساخته خواهد شد و همین امر استفاده تک دستی از این همراه هوشمند را آسان‌تر خواهد کرد.
استفاده از آیفون 12 با یک دست بسیار آسان خواهد بود
شایعات به دست آمده حاکی از آن است که مدل پایه آیفون 12 در اندازه‌ای کوچک‌تر از آیفون 7 ساخته خواهد شد و همین امر استفاده تک دستی از این همراه هوشمند را آسان‌تر خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که مدل پایه آیفون 12 با صفحه‌نمایش 5.4 اینچی به بازار عرضه می‌شود. در همین راستا یکی از کاربران فروم MacRumors به نام iZac نسخه‌ای اولیه از این تلفن همراه را خریداری کرده و اندازه آن را با آیفون 7 و آیفون SE قابل قیاس دانسته است.
 
به نظر می‌رسد که اندازه کلی آیفون 12 چیزی میان این دو همراه هوشمند باشد و آیفون SE اندکی کوچک‌تر و آیفون 7 اندکی بزرگ‌تر از این محصول خواهند بود. جالب است بدانید که آیفون 7 دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و آیفون SE دارای صفحه‌ای 4 اینچی است.
 
 
 
این منبع مدعی شده است که آیفون 12 نسبت به آیفون SE به‌اندازه 6 میلیمتر 7 تر و 3 میلیمتر باریک‌تر از آیفون 7 است. به‌این‌ترتیب اگر اطلاعات یادشده درست باشد می‌توان ادعا کرد که آیفون 12 برای کسانی که به‌صورت تک دستی از همراه‌های هوشمند استفاده می‌کنند، گزینه‌ای بسیار مناسب خواهد بود.
 
این اقدام اپل از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند بخش اعظمی از بازار را به سمت این همراه هوشمند جلب کند زیرا این روزها برخلاف درخواست کاربران هیچ همراه هوشمندی در اندازه کوچک تولید نمی‌شود. البته اپل نسخه 4.7 اینچی آیفون SE را به‌تازگی عرضه کرده است اما این همراه هوشمند در رده میان رده‌ها قرار دارد. به‌علاوه ابعاد آیفون SE سال 2020 به آیفون 7 شباهت زیادی دارد پس ممکن است که آیفون 12 از این دستگاه نیز کوچک‌تر باشد.
 
البته تمامی این اظهارات هنوز در مرحله گمانه‌زنی و شایعه است و آیفون 12 خریداری‌شده توسط این کاربر هیچ کارکردی ندارد و تنها بر اساس افشاگری‌ها و شایعات ساخته شده است. بااین‌حال تاریخ احتمالی رونمایی از این دستگاه برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده است و تنها در آن زمان است که می‌توانیم به‌صورت رسمی از تمامی اطلاعات مرتبط با سری آیفون 12 مطلع شویم.
 
کد مطلب: 61545
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام