۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

عرضه قابلیت پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام به‌صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت پین کردن کامنت ها را برای ارائه کنترل بیشتر روی گفتگوهای پست‌های منتشرشده به ‌تمامی افراد عرضه خواهد کرد.
عرضه قابلیت پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام
اینستاگرام به‌صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت پین کردن کامنت‌ها را برای ارائه کنترل بیشتر روی گفتگوهای پست‌های منتشرشده به ‌تمامی افراد عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کاربران اینستاگرام ازاین‌پس کنترل بیشتری روی گفتگوهایی که در رابطه با عکس‌ها و ویدیوهای پست شده‌شان انجام می‌شود، دارند. این شبکه اجتماعی قابلیت‌های پین کردن کامنت ها و ابزار فیلتر کردن آن‌ها را در ماه مه تست کرده و اکنون این قابلیت را برای تمامی کاربران عرضه کرده است.
 
اینستاگرام در قالب پستی اعلام کرده است که:« امروز قابلیت پین کردن کامنت ها را در همه‌جا عرضه کردیم.این به معنای آن است که شما می‌توانید چند کامنت را در بالای فید پست خود پین کنید و گفتگوها را بهتر مدیریت کنید.» این پیام بسیار روشن و واضح ذکر شده است و نیازی به توضیح ندارد.
 
 
 
زمانی که شما یک کامنت ویژه را انتخاب می‌کنید، گزینه پین کردن را در کنار گزینه‌های پاسخ دادن، گزارش کردن یا حذف کردن مشاهده می‌کنید. زمانی که کامنتی را پین می‌کنید به معنای آن است که امتیاز بیشتری به آن داده‌اید و گفتگو را به جهتی که می‌خواهید، پیش خواهید برد.
 
این قابلیت بخصوص برای بلاگرها بسیار کاربردی خواهد بود و این دسته از کاربران از این طریق می‌توانند گفتگوهای دنبال کنندگان خود را کنترل کرده و مکالمات خشونت‌بار را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهند. همچنین آن‌ها می‌توانند گفتگوهایی که به نظراتشان نزدیک‌تر است را پین کنند تا کاربران بتوانند کامنت های یادشده را بالاتر از تمامی کامنت ها ببینند.
 
کد مطلب: 61540
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام