۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

مایکروسافت خانه توسعه‌دهندگان سرفیس دئوی اندروید را برای کار آتی به تملک در آورد

ایتنا - مایکروسافت تیم کارشناسان اختصاصی خودش که بر روی تغییراتی که برای انجام در این سیستم عامل به منظور ایجاد تجربه دونمایشگره منحصر به فرد سرفیس دئو لازم است کار کنند را در اختیار نداشت.
بلندپروازی مایکروسافت برای سرفیس دئو و پس‌گرفتن جایگاه از رقبا!
در میان شرکت‌های تکنولوژی رخداد نامعمولی نیست که محصولاتی عرضه کنند که ورژن‌های بعدی از آنها تولید نشود، حال چه به این خاطر که به محبوبیت نرسیده یا خوب فروش نرفته یا هر حتی هر دو. گاهی این محصولات یکباره حتی پشتیبانی مناسبی در زمینه خدمات مشتریان، یا در مورد دستگاه‌های رایانشی، آپدیت‌های نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مصرف‌کنندگان به دنبال نشانه‌هایی می‌گردند که یک شرکت سرمایه‌گذاری فراتر از صرفا عرضه و فروش و سپس فراموش کردن برای یک محصول انجام داده باشد. جدیدترین اقدام مایکروسافت در حوزه کسب و کار دقیقا می‌تواند نشانه این باشد که این شرکت برای بلندپروازانه‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی برنامه بلندمدت دارد.
 
مایکروسافت کارنامه درخشانی در زمینه دستگاه‌های موبایل از خود به جا نگذاشته است. این شرکت، از قدیمی‌ترین گوشی‌های نوکیا تا برند لومیای خودش، در هر دو حوزه اندرویدی و ویندوزی، به جایگاه سومی که با افتخار از حرکت به سمت آن دم می‌زد دست نیافته است. اما مایکروسافت برای سرفیس دئو که مبتنی بر اندروید است برنامه‌ای ویژه دارد.  
 
زک باودن، از وبسایت Windows Central، اینگونه توضیح می‌دهد که مایکروسافت تیم کارشناسان اختصاصی خودش که بر روی تغییراتی که برای انجام در این سیستم عامل به منظور ایجاد تجربه دونمایشگره منحصر به فرد سرفیس دئو لازم است کار کنند را در اختیار نداشت. به همین خاطر، مایکروسافت شرکت مهندسی نرم‌افزار و خدمات طراحی فنلاندی Movial را برای سریعا تبدیل کردن این بینش به واقعیت بکارگیری نمود. و پس از حل و فصل تمام موضوعات، به نظر می‌رسد که مایکروسافت اقدام به خرید این شرکت کرده است.

 

گفته می‌شود که موویال به فعالیت به عنوان یک شرکت مستقل ادامه می‌دهد ولی بسیاری از کارکنانش در نقاط مختلف جهان را انتقال خواهد داد. خیلی از این افراد تیمی را زیر نظر شعبه Devices مایکروسافت شکل خواهند داد، که قاعدتا برای ادامه کار بر روی سرفیس دئو خواهد بود.

این امر نشان می‌دهد که مایکروسافت، حداقل فعلا، برای پشتیبانی از این دستگاه قصد جدی دارد. تولید شدن یا نشدن سرفیس دئو 2 بستگی مستقیمی به برآورده شدن انتظارات این شرکت از سرفیس دئو خواهد داشت.
 
از جنبه مشخصه‌ها، سرفیس دئو با سخت‌افزار ممتاز پارسال عرضه خواهد شد، ولی چین چیزی در صورتی که عملکرد نرم‌افزاری آن در حد و اندازه‌هایی که مایکروسافت برای آن هیاهو به راه انداخته است باشد قابل چشم‌پوشی خواهد بود. با این حال، اگر این شرکت عرضه سرفیس دئو را بیشتر عقب بیندازد این سخت‌افزار نه چندان به‌روز در واقع کم کم به دردسری برای آن تبدیل خواهد شد، به ویژه از این جهت که نرم‌افزار آن برای سخت‌افزارش بیش از حد سنگین می‌شود.
کد مطلب: 61534
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام