۱
plusresetminus
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

اپل رتبه خود به عنوان ارزشمندترین برند جهان را به آمازون باخت

ایتنا - تهیه‌کنندگان این گزارش موفقیت گوگل در کسب رتبه سوم را به «رشد اکوسیستم محل کار مبتنی بر ابر آن ارتباط داده‌اند که با ترکیب آفیس 365 و Microsoft Teams برای افراد امکان فعالیت "طبق روال عادی" را در طی دوران قرنطینه فراهم آورده است».
اپل رتبه خود به عنوان ارزشمندترین برند جهان را به آمازون باخت
به اطرافتان نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برایتان بیشترین ارزش را دارد. آیا ارزشمندترین عنصر برای شما آن فردیست که تحت استرس بالایی کار می‌کند و دستمزد کمی می‌گیرد تا بسته‌ها را درب منزل به شما تحویل دهد؟ یا ارزشمندترین چیز برایتان آیفونی است که برایتان امکان سفارش دادن آن بسته را فراهم آورده است؟
 
به گزارش ایتنا به نقل از ZDNet، گزارش BrandZ 2020 به رده‌بندی ارزشمندترین برندهای جهان پرداخته است. این وبسایت مدعیست که بزرگترین دیتابیس موجودی برند جهان، با میلیونها مصاحبه و نقطه داده‌های اندک است که یک کلیت عظیم و مهم را می‌سازد. و چه کلیتی.
 
تهیه‌کنندگان این گزارش، WPP's Kantar، مدعیسند که این گزارش برندهایی را مورد سنجش قرار می‌دهند که «بزرگترین نقش‌آفرینی دلاری مطلق را در ارزش کل شرکتهای والد مربوطه‌شان، با در نظر گرفتن عملکرد کنونی و پیشبینی‌شده، دارند».
 
آینده ممکن است برای برخی از برندها ناخوشایند باشد.
اپل باری دیگر در رقابت با آمازون برای دستیابی به تاج نهایی شکست خورد.
 
از سویی دیگر، اوضاع بر وفق مراد مایکروسافت بوده، به طوری که با عبور از گوگل جایگاه سوم را از آن خود کرده است. تهیه‌کنندگان این گزارش این موفقیت گوگل را به «رشد اکوسیستم محل کار مبتنی بر ابر آن ارتباط داده‌اند که با ترکیب آفیس 365 و Microsoft Teams برای افراد امکان فعالیت "طبق روال عادی" را در طی دوران قرنطینه فراهم آورده است».

 


در جایگاه بعدی این لیست اسامی غیرمنتظره‌ای به چشم می‌خورند که ما را به وضعیت دنیا مردد می‌کند. ویزا پنجمین برند ارزشمند جهان است، حتی با اینکه ممکن است به نظر برسد به زودی منسوخ خواهد شد. فیسبوک در رده هشتم مانده است، و AT&T در جایگاه 11 این لیست دیده می‌شود.
 
با این حال، رده‌های بالاتر این تحقیق نشان می‌دهند که تکنولوژی چقدر دنیای ما را به تسخیر خود در آورده است.
علی‌بابا و تنسنت در جمع 10 شرکت صدرنشین حضور دارند. ورایزون و IBM در جمع 20 شرکت بالانشین هستند.
 
به شکلی عجیب، سامسونگ در جایگاه چهلم قرار گرفته است، پایینتر از امثال اینستاگرام، T-Mobile، یوتیوب، Spectrum و China Mobile. با این وجود رتبه آن بهتر از لینکدین و اوراکل است.
 
 
کد مطلب: 61533
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام