۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی نوت 20 مشخص شد

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارند که نسخه جدید همراه‌های هوشمند تاشوی سامسونگ تحت عنوان گلکسی زد فولد 2 به بازار عرضه خواهد شد.
تاریخ احتمالی عرضه گلکسی نوت 20 مشخص شد
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارند که نسخه جدید همراه‌های هوشمند تاشوی سامسونگ تحت عنوان گلکسی زد فولد 2 به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، گزارشی که در روز دوشنبه از وب‌سایت معتبر SamMobile به‌دست‌آمده حاکی از آن است که نسل بعدی گلکسی فولد به نام گلکسی زد فولد 2 عرضه خواهد شد.
 
این تغییر کوچک در نام‌گذاری نسل جدید همراه‌های هوشمند تاشوی سامسونگ نشانی دقیق‌تر از عرضه این تلفن همراه هوشمند تحت خط تولید گلکسی زد است.
 
 
 
سامسونگ احتمالا همراه هوشمند تاشوی گلکسی زد فولد 2 را در تاریخ پنجم ماه اوت در رخداد مجازی Unpacked رونمایی خواهد کرد و احتمالا گلکسی نوت 20 و نسخه 5G گلکسی زد فلیپ نیز در این رخداد که به دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، عرضه می‌شود.
 
البته هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از سوی سامسونگ در رابطه با گلکسی زد فولد 2 منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند از نظر ظاهری به گلکسی فولد 1980 دلاری شباهت داشته باشد.
 
همچنین شایعه شده است که این همراه هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر دوربین بهبود یافته، باتری بزرگ‌تر، قلم استایلوس برخوردار باشد. همچنین گفته می‌شود که احتمالا این پرچم‌دار با درجاتی از مقاومت در برابر رطوبت ساخته شود. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز هیچ‌کدام از اطلاعات یاد شده را به‌صورت رسمی تائید یا رد نکرده است.
 
کد مطلب: 61529
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام