کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال تاخیر در تاریخ عرضه آیفون 12

سايت خبری ايتنا , 19 تير 1399 ساعت 9:52

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که اپل ممکن است امسال پرچم‌دار جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه نکند اما مطمئنا ارائه این دستگاه به سال آینده میلادی موکول نخواهد شد.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که اپل ممکن است امسال پرچم‌دار جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه نکند اما مطمئنا ارائه این دستگاه به سال آینده میلادی موکول نخواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، منابع آگاه  از سازوکارهای اپل خبر از آن می‌دهند که چهار نسخه آینده‌ آیفون 12 به دلیل تاخیر در تولید این محصولات در پی شیوع کرونا در حدود یک یا دو ماه به تاخیر خواهد افتاد.
 
یکی از تحلیلگران اپل پیش‌ازاین گمانه‌زنی کرده بود که آیفون 12 ماه‌ها دیر از آنچه تصور می‌شد رونمایی خواهد شد و حتی این امکان وجود دارد که دستگاه یاد شده در سال 2021 به بازار عرضه شود. بااین‌حال چند منبع آگاه دیگر از قبیل مجله وال‌استریت و بلومبرگ مدعی شدند که این تاخیر حداقل با بازه زمانی یک‌ماهه اتفاق خواهد افتاد.
 

 
 
بااین‌حال در حال حاضر تحلیلگر مدعی شده است که اپل تمام تلاش خود را می‌کند که مدت‌زمان این تاخیر را تا حد ممکن کاهش بدهد. بااین‌حال هنوز تاخیر در ارائه این محصول ممکن است. گزارش‌ها نشان از آن دارند که بخش اعظمی از این تاخیر مربوط به تهیه قطعات 5G است و برترین مدل آیفون 12 که از سریع‌ترین فناوری 5G استفاده می‌کند دو ماه به تاخیر افتاده است ولی مدل‌های دیگر که از باند sub-6 استفاده می‌کنند تنها 1 الی 1.5 ماه تاخیر داشته‌اند.
 
همچنین منابع آگاه مدعی شده‌اند که اپل تولید مدل‌های قدیمی‌تر آیفون‌ها از قبیل آیفون XR، آیفون 11، نسخه جدید آیفون SE را برای پوشش دادن تاخیر در عرضه آیفون 12 افزایش داده است. درنهایت انتظار می‌رود که اپل پیش از پایان سال جاری میلادی 4 آیفون 12 جدید را به بازار عرضه کند. دو نسخه از این پرچم‌داران اپل در مدل‌های 5.4 و 6.1 اینچی و دو مدل دیگر با صفحه‌نمایش‌های 6.1 و 6.7 اینچی عرضه خواهند شد.
 


کد مطلب: 61528

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61528/احتمال-تاخیر-تاریخ-عرضه-آیفون-12

ايتنا
  https://www.itna.ir