۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

فرانسه باز هم با هواوی درگیر شد!

ایتنا - مقامات فرانسوی دوباره محدودیت‌های تازه‌ای را وضع کرده‌اند تا از دسترسی شرکت چینی هواوی به شبکه نسل پنجم این کشور جلوگیری کنند.
فرانسه باز هم با هواوی درگیر شد!


اگر چه مشارکت هواوی در راه‌اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه فرانسه لغو نشده، اما اپراتورهای فرانسوی که با این شرکت چینی همکاری کنند تنها مجوزهای موقت ۳ تا ۸ ساله دریافت می‌کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، اعطای این مجوز موقت باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌های مخابراتی و فناوری فرانسه تمایلی به همکاری با هواوی نداشته باشند. فرانسه علت این سختگیری‌ها را نگرانی‌ها و دغدغه‌های امنیتی عنوان کرده است.

برخی کشورهای غربی و اروپایی به علت فشارهای کاخ سفید همکاری با هواوی را کاهش داده یا به طور کامل متوقف کرده‌اند. در عین حال برخی از این کشورها نیز توجهی به فشارهای آمریکا نداشته‌اند.

هواوی میلیاردها دلار بر روی خدمات نسل پنجم تلفن همراه سرمایه گذاری کرده و در کنار اریکسون سوئد و نوکیای فنلاند از جمله مهم ترین ارائه دهندگان خدمات نسل پنجم تلفن همراه در جهان است.
کد مطلب: 61519
برچسب ها: هواوی فرانسه
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
انگاری چینی ها دارن بد میارن ، البته کنجکاوی بیش از حد در اطلاعات خصوصی و سواستفاده از ابزارهای نوین ، نتیجه ای غیر از این ندارد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام