کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویری که از گلکسی نوت 20 لو رفت!

سايت خبری ايتنا , 22 تير 1399 ساعت 11:45

ایتنا- به‌تازگی تصاویری جدید از گلکسی نوت 20 اولترا افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی بسیار زیبای این همراه هوشمند در رنگ مسی است.


به‌تازگی تصاویری جدید از گلکسی نوت 20 اولترا افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی بسیار زیبای این همراه هوشمند در رنگ مسی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، کمپانی سامسونگ به‌صورت کاملا تصادفی تصاویری از تلفن همراه آینده خود یعنی گلکسی اس 20 اولترا را در وب‌سایت روسی خود منتشر کرد. این تصویر پس از چند دقیقه پاک شد اما بسیاری از افراد هم‌اکنون به آن دسترسی دارند.
 
تصویر یادشده توسط افشاگری به نام ماکس وینباخ افشا شد. بااین‌حال توضیحاتی که در رابطه با این تصویر ارائه شده است بسیار محدود است و تنها اشاره شده است که این عکس متعلق به یک دستگاه گلکسی نوت جدید است. به نظر می‌رسد که سامسونگ این بار به‌جای طراحی دوربین گلکسی نوت 10 که به‌صورت یک برآمدگی نازک بوده است، این بار دوربین گلکسی نوت 20 اولترا را در یک برآمده بزرگ در بدنه پشتی جای داده است.
 

 
 
افشاگر معتبر دیگری به نام OnLeaks تصاویر یادشده را با رندر های اولیه گلکسی نوت 20 اولترا مقایسه کرد و شباهت‌های زیادی بین این دو تصویر دیده شد. البته جالب است بدانید که به عقیده OnLeaks این تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس نام خواهد داشت.
 
اطلاعات ما در حال حاضر در رابطه با این تلفن همراه هوشمند بسیار محدود است. بااین‌حال احتمال می‌رود که این دستگاه از یک پردازنده اسنپ دراگون یا اگزینوس، مقدار زیادی رم، صفحه‌نمایش 6.9 اینچی 120 هرتزی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود برخوردار باشد.
 
خط تولید گلکسی نوت 20 هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است اما انتظار می‌رود که سامسونگ مطابق هرسال این سری از تلفن‌های همراه هوشمند خود را در ماه اوت و در طی رخدادی که به دلیل شیوع ویروس کووید-19 به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، رونمایی کند.
 


کد مطلب: 61505

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61505/تصاویری-گلکسی-نوت-20-لو-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir