۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

اپل به روزرسانی هزاران نرم‌افزار را در چین متوقف کرد

ایتنا – به نظر می‌رسد که کاربارن دستگاه‌های اپل در کشور چین شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند زیرا این شرکت به تازگی این کاربران را با مشکلاتی بسیار بزرگ روبرو ساخته است.
اپل به روزرسانی هزاران نرم‌افزار را در چین متوقف کرد
به نظر می‌رسد که کاربارن دستگاه‌های اپل در کشور چین شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند زیرا این شرکت به تازگی این کاربران را با مشکلاتی بسیار بزرگ روبرو ساخته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget،  در حقیقت هزاران برنامه که بیشتر آن‌ها بازی بوده‌اند، با توقف به روزرسانی در چین روبرو شده‌‌اند و این امر برای کاربران این برنامه‌ها در این کشور مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

در حقیقت باید گفت که اصلی‌ترین دلیل اتفاق افتادن این مشکل، پایان یافتن مجوز فعالیت بسیاری از برنامه‌ها در کشور چین است که با توجه به ساختار دشوار کسب مجوز در کشور چین عملا کار را برای تولید کنندگاندشوار کرده است.
 
 
البته اپل تنها شرکتی نیست که با مشکلات مربوط به مجوزها در چین روبرو شده است و از سوی دیگر این نخستین باری نیست که اپل با چنین مشکلی روبرو شده است و در سال 2016 یز حجم بسیار بالایی از برنامه‌های سیستم‌های اپل به واسطه ابطال مجوز در این کشور با مشکلات بزرگی روبرو شده بودند.
 
البته شرکت گوگل به عنوان میزبان سیستم عامل اندروید، عملا از مشکلات ایجاد شده برای اپل در سال 2016 درس گرفته و به صورت منظم شروع به بررسی مجوز نرم‌افزارها در این کشور کرده بود که عملا موجب شد تا اپل در این شرایط در مقابل اندروید در موقعیت ضعف قرار بگیرد.
 
البته مسئولان اپل در حال تلاش برای حل کردن این مشکل هستند ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد نتایج مناسب در این زمینه خواهیم بود و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از این موضوع داشت.

 
کد مطلب: 61499
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
رشد در فضای بسته حتی برای یک بوته هم کار دشواریست ، چه رسد به تکنولوژی و دانش.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام