۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰

بازگشت نرم‌افزار فیس‌اپ پس از رفع مشکلات امنیتی بزرگ

ایتنا – نرم‌افزار فیس اپ به عنوان یکی از پر حاشیه‌ترین برنامه‌های موبایل در چند سال گذشته شناخته می‌شد و به علت افشا شدن سرقت اطلاعات کاربران به واسطه رخنه امنیتی این برنامه، بسیاری از کاربران استفاده از آن را متوقف کردند ولی به نظر می‌رسد که تمامی این موارد متعلق به گذشته هستند.
بازگشت نرم‌افزار فیس‌اپ پس از رفع مشکلات امنیتی بزرگ
نرم‌افزار فیس اپ به عنوان یکی از پر حاشیه‌ترین برنامه‌های موبایل در چند سال گذشته شناخته می‌شد و به علت افشا شدن سرقت اطلاعات کاربران به واسطه رخنه امنیتی این برنامه، بسیاری از کاربران استفاده از آن را متوقف کردند ولی به نظر می‌رسد که تمامی این موارد متعلق به گذشته هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، در حقیقت برنامه فیس‌اپ پس از اعمال یک بهینه‌سازی امنیتی بسیار نیرومند توانسته است بار دیگر به خط اول نرم‌افزارهای تلفن همراه بازگردد و پیش بینی می‌شود که بتواند بخشی از کاربران قدیمی خود را دوباره به سوی خودش جذب کند.

در حقیقت این عملکرد فیس اپ، سومین یا چهارمین بهینه‌سازی بر روی این سیستم است و بار دیگر موجب شده است که این نرم‌افزار به محبوبیت بالا دست پیدا کند.
 
 
با این وجود نسخه جدید فیس اپ تنها شامل رفع مشکلات امنیتی این برنامه نبوده است بلکه در نسخه جدید شاهد ساختارهای جدیدی به عنوان فیلتر هستیم که می‌تواند به خوبی شما را به شکی نشان بدهد که شاید در دنیای واقعی به هیچ عنوان امکان تبدیل شدن به آن را نداشته‌اید.
 
جالب است بدانید که نایب رییس شرت فیس اپ، پیش از این در شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و یندکس نیز در نقش‌های مدیریتی فعالیت داشته است و با توجه به مدیریت مناسب او، این نرم‌افزار توانسته است تا مشکلات سال گذشته را پشت سر بگذارد.
 
شایان ذکر است که این سیستم حتی یک فیلتر جدید را در دستور کار داشته است که به شما نشان می‌داد که پس از قرنطینه دوران کرونا  به چه شکلی خواهید بود ولی با توجه به مشکلات پیش آمده، این فیلتر جالب از دستور کار این برنامه خارج شده است.
 
کد مطلب: 61496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام